Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 3 września 2013

G Dragon feat. Missy Elliott - Niliria 2013


G Dragon feat. Missy Elliott - Niliria
nie mam pojęcia co to znaczy, jeśli ktoś z Was ma pomysł, to proszę o podzielenie się

G Dragon featuring rapuje Missy
I łamię i pękam
Kiedy jestem w budce, ciemnieje
Wy wszyscy tylko ujadacie, wy wszyscy tylko ujadacie
My się tylko śmiejemy
Zbieram uderzenia uderzenia uderzenia jak rakieta tenisowa
Big Bang klaszcze, w innym nawiasie
Imprezuj, zderzenie, tragedia
Buss* jest jak środek zapobiegawczy
Taktycy to nie są ćwiczenia
Naśladowcy wasz swag upada
Kim jestem, jestem Missy Elliott
E do L to I do O dwa TT
To wygodne
Supadupa fly czyż to nie jest b
I mój styl jest świeży jak mięta
Na szczycie sprawiam, że upadają
G Dragon to g*wno jest gorące
W klubie tak bujamy
Teraz aż zegar wybije tik tok
Głośniki pogłaśniają się aż wybuchną
Rzućmy to jak
[Łup łup łup łup, rzuć to jak
Łup łup łup łup, rzuć to jak
Łup łup łup łup, rzuć to jak
Łup łup łup łup, huh!]

Dumna Korea
Kryzys z powodu kilku
Westchnięcie, ziewnięcie
Tłum oziębia się
Jeden król, jedna korona
Tatuaż na moim lewym ramieniu
Tworzę kurtynę nowej ery
Witaj w moim świecie

Jestem g*wnem, jak będzie
Kiedy tylko coś wypuszczam, to staje się hitem
To nie jest trudne, dla mnie to proste
Żeby zaznaczyć się na listach przebojów
Nikogo nie chcesz, co co co
Wyciągnij swoje dziwactwo
Wyciągnij swoje szaleństwo**, to jest 
Międzynarodowa dyplomacja przez rap, dziecinko
Urodzony 18 sierpnia 1988, to mój los
Mieć więcej niż ty

Co co co, co rzuć to jak x4

Niliria Niliria
Wracam (rzuć to jak) x3
Niliria Niliria wracam

x2
Wszystkie dziewczyny są dziwaczne dziwaczne, dlaczego?
Dzięki tej tutaj Missy Missy 
Wszyscy chłopcy są łobuzami, łobuzami***, dlaczego?
Dzięki temu tutaj GD GD

*jest mnóstwo slangowych znaczeń tego słowa (np. bycie pijanym, dotknąć się ustami, nakładać coś na siebie itd.) i nie mam pojęcia, o co może chodzić
**nawiązanie do "Crayon" G Dragon'a
***nie jestem pewna tłumaczenia tego słowa

angielskie tłumaczenie i oryginalny tekst BIGBANGGisVIP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...