Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 3 września 2013

G Dragon feat. Lydia Paek - R.O.D


G Dragon feat. Lydia Paek - R.O.D
chodzi o ride or die, które można przetłumaczyć jako na dobre i złe i tak później będę pisać

Jesteś moją przyjemnością
Czuję się jak małe dziecko
Próbując nie myśleć o tobie
Tylko najdłużej 10 minut
Nasz związek teraz jest ani zimny, ani gorący
Wszystko pasuje
Jeśli mógłby cię zatrzymać przy sobie
Twoja twarz jest taka piękna jak rzeźba
Kiedy patrzę na ciebie, zamieram jak pomnik
Moja supergwiazda
Jesteś jedynym motylem
Efekt motyla w kwietnym ogrodzie
W twoim małym uśmiechu
W moim sercu jest ogromna burza
Wciąż uciekam
Odlatywać, w tej chwili wiedz o mnie więcej
Faceci to albo dzieci, albo psy
Inni faceci zabiorą cię jak jastrzębie
Dam ci miłość, której nigdy wcześniej nie czułaś
Będę twoim James'em Bondem*
Do końca dla ciebie

#Sprawiłeś, że tracę rozum
Sposób w jaki mnie rozpalasz
Nigdy nie poddawaj się chłopcze, nawet jeśli nas testują
Ty i ja przeciw światu
Z tobą na dobre i złe dzisiaj wieczorem

##Masz moje serce jak beat
Sposób w jaki mnie podniecasz
Nigdy nie poddawaj się chłopcze, nawet jeśli nas testują
Ty i ja przeciw światu
Z tobą na dobre i złe dzisiaj wieczorem

Jeśli jestem nudnym realistą
Ty jesteś marzycielką
Jeśli tam idziesz, pójdę za tobą, nawet jeśli śnię
Na tym zielonym polu
Zbudujmy malowniczy dom, na twój serdeczny palec
Nałóżmy diament tak duży jak twój kciuk
Dam ci świat
Możesz być właścicielem
To jest szalona piosenka miłosna
Możesz po prostu być główną postacią

x2
Mój kalendarz jest czerwony, dlaczego
Bo codziennie są twoje urodziny

Posłuchaj uważnie, chodź tutaj
Proszę, przestań mnie unosić i pozwalać mi odejść
Możesz powiedzieć dwie różne rzeczy jednymi ustami
Skończmy z dziecinnymi zabawami
Na dobre i na złe
Ty jesteś Bonnie, ja jestem Clydem**
Dzisiaj wieczorem nie ma dla nas jutra

#
##

x2
Ja i moja dziewczyna jesteśmy na dobre i złe
Ja i moja dziewczyna
Ja i moja dziewczyna jesteśmy na dobre i złe
Ja i moja dziewczyna

#
##

*fikcyjna postać brytyjskiego agenta
**słynna para przestępców-kochanków

angielskie tłumaczenie BIGBANGGisVIP

live



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...