Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 2 września 2013

G Dragon - Who you?


G Dragon - Ktoś ty?

Dziecinko, kocham cię, mówię to, ale
Wcale nie czuję się dobrze
Pragnę cię, potrzebuję cię, śpiewam, ale
Nie wiem, dlaczego źle się czuję, ktoś ty?

Gratulacje, już spotykasz się z kimś nowym
Mam nadzieję, że to wyjdzie, chociaż to trochę wcześnie
Jeśli jesteś szczęśliwa, tylko tego pragnę
Ale ciągle się złoszczę, dziecinko, ktoś ty?

Dziecinko, tęsknię ta tobą, dlaczego ciągle o tobie myślę
Nie mogę zacząć spotykać się z kimś innym, nie chcę tego
Czy kocham cię, czy nienawidzę
Nie mogę zdecydować, codziennie ciągle jestem zdezorientowany
Nie wiem dlaczego źle się czuję, ktoś ty?

Ciągle pojawiasz się przede mną ze, trzymając się z nim pod ręce
To nie jest właściwe, żartujesz sobie?
O jej? Dość
Para brudnych kwiatów zakwitła przy ulicy
Zamiast drogiej torebki, której nie mogłem ci dać
Zamiast butów kupiłem poduszkę mokrą od łez
Dlaczego jesteś szczęśliwa, kiedy ja jestem nieszczęśliwy
Ktoś ty

x2
Dziecinko, po prostu chcę, żebyś wróciła
Chcę żyć żebyś wróciła, chcę żebyś wróciła
Dziecinko, wiem, że jest za późno
Po prostu za późno, po prostu jest za późno

Modlę się o kłótnie, modlę się o zerwanie
Zawsze modlę się za ciebie, żebyś do mnie wróciła
Każdą okolicę, każdą ulicę
Odwiedzam je i mówię ludziom, że się wam nie układa

Takie słabe i żałosne, zawsze byłem przegrańcem
Nie wiedziałem, jesteś taka sama, jesteś złą dziewczyną
Będę cię lepiej traktował, spotkasz się ze mną?
Nie będę cię niepokoił, proszę, wrócisz do mnie?

Dziecinko, nienawidzę cię, dziecinko kochałem cię
Moja dziecinko, nienawidzę cię
Dziecinko, kocham cię du du du du du ktoś ty?

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...