Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 18 września 2013

FT Island - Rainy day 2013

FT Island - Deszczowy dzień 

Dzisiaj obudził mnie 
Dźwięk deszczu 
Nawet teraz nadal na niego patrzę
I sprawia, że się uśmiecham 

Czuję, że mnie wołasz
Bez parasola, opuściłem mój pokój 
Moknąc w deszczu 
Bez celu szedłem do ciebie 

Deszczowy dzień, och 
Deszczowy dzień 

Zdradzenie ciebie jest przestępstwem
Zastanawiam się czy to zostanie zmyte? 
Czy tak jak jest
Zastanawiam się, czy wciąż przywołujesz nasze wspomnienia? 

Brakuje mi twojego ciepła 
Tak jak nie noszenia butów
Po prostu wybiec
Podczas pościgu za tobą 

Tylko łzy zalewają moje oczy 

Deszczowy dzień, och 
Deszczowy dzień 

Bez względu na to jak jestem bezużyteczny, wciąż walczę 
Na przykład, nawet jeśli to znajdziesz 
Nie będziesz w stanie już wrócić 
Wiem to
Ale wciąż... 

Myśl o nie traceniu cię 
Słowa, które zostawiłaś niewypowiedziane
Kiedy znowu zobaczyłem
Po prostu trafiając na końcu 
Jest za późno, ale 
Kocham cię 
Potrzebuję cię 

Deszczowy dzień, och 
Deszczowy dzień 

angielskie tłumaczenie makikawaii-jklyrics 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...