Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 19 września 2013

BTS – Coffee 2013


BTS – Kawa


Dziecinko dziecinko jesteś karmelowym macchiato*
Twoja woń jest nadal słodka na moich ustach
Dziecinko dziecinko dzisiejszej nocy

Dziewczyno, zadebiutowałem, to wystarczy prawda?
Założyłem się ze światem, o to jak bardzo mi się powiedzie
Moje uśmiechnięte jak półksiężyce oczy, które pokazywałem tylko tobie, ostatnio znowu to robię 
Moi fani są ciekawi
Och i nie pijam macchiato
Wiesz, że przez ciebie zacząłem pić americano** 
Gdy się spotykaliśmy, zastanawiałem się, co to był za smak 
Ale ten zimny i gorzki posmak ma sens teraz, kiedy cię tutaj nie ma dziewczyno
Jeśli mam zamiar się do tego przyzywczaić, wybrałbym opcję pełną żalu, zabawę z ogniem 
Nasze nieczułe obietnice, nizliczone pomyłki i inne krzywdy, nasze niewypowiedziane i małe rany
Szklanka wypełniona wspomnieniami jest bardziej gorzka, gdy ją pije
Ale myślę, że wiem, dlaczego wciąż to pije
Dlaczego tak bardzo smuci mnie to, że wszyscy żyją w ten sposób?

#Dziecinko dziecinko, jesteś karmelowym macchiato
Twoja woń jest nadal słodka na moich ustach
Dziecinko dziecinko dzisiejszej nocy
Dziecinko dziecinko, byłaś cieplejsza od woni kawy latte***
Czy pamiętasz to uczucie?
Dziecinko dziecinko dzisiejszej nocy

Dziecinko dzisiejszej nocy, miej dobrą noc
Nasza pierwsza wiadomość i romowa przez telefon, które wypenione były niezręcznymi momentami
Nasza wyczekiwana pierwsza randka, dlaczego obgryzałem paznokcie? Dlaczego byłem taki zdenerwowany?
Czas mijał, a my naturalnie staliśmy się kochankami  
takimi słowami słów sprawdziliśmy nasze uczucia
Nasza pierwsza randka była słodka jak karmelowe macchiato
Gdziekolwiek szliśmy, chcieliśmy iść razem
Ale z biegiem czasu, te uczucia opadły jak kapiące espresso
Moje wnętrze boli bez powodu, byliśmy tacy dobrzy
Rozstanie było jak gorzkie americano
Moje wspomnienia wciąż chodzą do tej kawiarni

#

Dni, w których miałem zwyczaj upajać się twoim zapachem
Pamiętam, zdecydowaliśmy się zerwać po tym jak obiecaliśmy sobie wspólną przyszłość
Kiedy piję tę miętową kawę, którą lubiłaś, myślę o tobie, cofając się
Tyle czasu minęło i ostatnio, czasami tęsknie za tobą, ciekawe dlaczego? 

#

*rodzaj espresso (kawy z ekspresu) z odrobiną mleka i karmelem
**kawa przygotowywana przez dodanie gorącej wody do espresso
***napój mleczny składający się z trzech warstw - gorącego mleka, espresso i mlecznej piany na górze

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...