Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 18 września 2013

FT Island - Eyes on me 2013


FT Island - Oczy na mnie 

Dziecinko, płacze dziecinko
Dziecinko, yeah 
Dziecinko 

Nawet teraz wciąż marzę 
O miłości, która będzie na zawsze 

Dopóki nie znajdę ciebie, która stałaś się nikczemna
Nie będę w stanie się uśmiechać 

Nie płacz, nie smuć się dziecinko 
Nie pozwól, by twoje oczy zrobiły się mokre 
Nie płacz, nawet jeśli błądzisz dziecinko 
Tylko cały czas patrz na prawdę

#Nie opuszczaj mnie, po prostu uwierz dziecinko, och 
Zawsze chcę być blisko ciebie 
Twoje oczy są ważne 
Chcę na zawsze w nich żyć 
Proszę, patrz na mnie 

Teraz to nie wystarczy
Po prostu chcę odzyskać twój wzrok spoczywający na mnie

Przyczyną błędów, których nie wybaczyłaś 
Jestem ja, jestem taki nieodpowiedzialny 

Płaczę, wiem dziecinko 
Na wszystko jest za późno
Płaczę, ale to na nic dziecinko
Nie mogę pozwolić odejść twojemu sercu 

Nie opuszczaj mnie, po protu popatrz na mnie dziecinko, och 
Pójdę do miejsca, o którym śniłem, żeby powiedzieć ci 
Moja chwila 
Będzie widoczna w twoich oczach 
Proszę, patrz na mnie 

Oczy na mnie, czekaj na mnie 
Oczy na mnie, bądź ze mną 
Oczy na mnie, nie zostawiaj mnie 
Oczy na mnie, będę tam 
Oczy na mnie, jeszcze trochę 
Oczy na mnie, powiem ci 
Oczy na mnie, uwierz we mnie, och dziecinko 

Nie opuszczaj mnie, po prostu czekaj na mnie dziecinko, och 
Gdyby nie ty, nie byłoby w tym znaczenia 
Żale 
Wymówki 
Wciąż są wspomnieniami
Których nie chcę mieć

#

Dziecinko 

angielskie tłumaczenie makikawaii-jklyrics

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...