Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 23 września 2013

FT Island - Falling star 2013


FT Island - Spadająca gwiazda

O czym czym czym marzysz?
Opowiedz mi o wszystkim, czego pragnęłaś, o wszystkim o czym zapomniałaś, odnajdziesz to
O czym czym czym marzysz?
Weź to, czy będę ją w stanie to odnaleźć? Nibylandię z bajek?
Moje marzenia zmniejszyły się o tyle o ile urosłem

Złap spadającą gwiazdę! Złap spadającą gwiazdę! Złap spadającą gwiazdę!

Modliłem się, że chciałem stać się dorosły
Za bardzo się spieszyłem, ponieważ myślałem, że mógłbym coś zrobić
Rozlałem szczęście, straciłem miłość
Czy nie zatrzymałem się i tylko biegłem przed siebie?

#Złap spadającą gwiazdę, złap spadającą gwiazdę
Złap spadającą, nie masz tej wolności
(Czy nie zatrzymałem się i tylko biegłem przed siebie?)
Złap spadającą gwiazdę, złap spadającą gwiazdę
Złap spadającą gwiazdę, to jest wolność

Złap spadającą gwiazdę! Złap spadającą gwiazdę! Złap spadającą gwiazdę!

Gubię samego siebie, chociaż mam więcej
Rosną tylko zmartwienia, rośnie tylko chciwość
Jakbym posiadał cały świat, mając tylko jego zdjęcie
Czy zapomniałem te noce, kiedy zasypiałem z trzepoczącym sercem?

Złap spadającą gwiazdę, złap spadającą gwiazdę
Złap spadającą, nie masz tej wolności
(Czy zapomniałem te noce, kiedy zasypiałem z trzepoczącym sercem?)
Złap spadającą gwiazdę, złap spadającą gwiazdę
Złap spadającą gwiazdę, to jest wolność

Złap spadającą gwiazdę! Złap spadającą gwiazdę! Złap spadającą gwiazdę!

O czym czym czym marzysz? Weź to...
Weź to, czy będę ją w stanie to odnaleźć? Nibylandię z bajek?

#

Złap spadającą gwiazdę! Złap spadającą gwiazdę! Złap spadającą gwiazdę!

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...