Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 23 września 2013

CN Blue - Let me know 2013


CN Blue - Daj mi znać

Czas na poleganie, słyszę cię
Czas na poleganie, byłem z tobą
Blaknące wspomnienia o tobie i mnie, dziewczyno

Czas na poleganie, obserwuję cię
Czas na poleganie, czuję cię
Patrząc na strony mojego życia, dziewczyno

#Zaśpiewam piosenkę miłosną, zawsze będę cię kochał
Wiesz?

##Daj mi znać, daj mi znać
Co dzisiaj wieczorem o mnie myślisz
Daj mi poznać drogę do twojego serca
Powiedz mi teraz
Daj mi znać, daj mi znać
Zawsze będę z tobą
Teraz jest czas, żeby iść do domu
Daj mi znać, chcę wiedzieć
Daj mi znać, czy mnie kochasz

Przypominam sobie czas, kocham cię
Przypominam sobie czas, byłem z tobą
Blaknące wspomnienia o tobie i mnie, dziewczyno

Przypominam sobie czas, kiedy pierwszy raz cię spotkałem
Przypominam sobie miejsce, gdzie pierwszy raz cię spotkałem
Patrząc na strony mojego życia, dziewczyno

#
##

Dam ci znać, dam ci znać
Co dzisiaj wieczorem o tobie myślę
Daj mi znać, daj mi znać
Dziewczyno, chcę widzieć światło miłości w twoich oczach

##

oryginalny tekst kanpekimusic.wordpress.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...