Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 1 września 2013

Epik High - Heaven 2009


Epik High - Niebo 

Jesteś taka piękna 
Pomagasz mi podeprzeć moją spadającą głowę 
Jedyna prawda na świecie, wyznaję 
Tylko muzyka i ty istnieją w pustej przestrzeni w moim sercu 
Czasami stają się zazdrośni, wszyscy tylko jęczą 
Na rękach ludzi budujemy tamę dla łez 
Ale jesteśmy godni, jesteśmy ważni 
Bardziej niż jakiekolwiek inne słowa proponujemy miłość 
Chociaż mówią, że wszystko może się zmienić po nocy 
Ale my zawsze jesteśmy porankiem, później nocą 
Idziemy tą samą drogą, ciernista przeprawa 
Czy możemy być razem na wieki jak pierścienie Saturna?
Złączyłem moje ręce, piękna harmonia 
Zasnąłem po narysowaniu szkicu na papierze 
Harmonia, która nie znika nawet, gdy na nią patrzę po przebudzeniu 
W ten sposób rozpuszczamy się w wieczności 

Nie ma dokąd iść, nie ma dokąd iść 
Nie ma dokąd iść, nie ma dokąd iść 
Nie ma dokąd iść, nie ma dokąd iść
Nie mamy dokąd pójść, nie ma dokąd iść 
Nie ma dokąd iść, nie ma dokąd iść
Nie ma dokąd iść, nie ma dokąd iść 

Czasami ślepnę ze snami większości marzeń, stawiam moje życie 
Pieniądze zarabiają pieniądze, w tej chwili moja dusza porzuca moje ręce, to rdzewieje 
Ale siła, która mnie podnosi to muzyka 
Ciężar, który kładę na moich plecach, uśmiechając się 
I to ty dziewczyno, dajesz powody mojej muzyce 
Idealny spokój, czas stoi w zegarze 
Na tym zimnym świecie, pociesza w każdej chwili
Moje serce bije rytmem nazwanym twoim imieniem
Bo jesteś moim niebem, linią wiary, którą połączył Bóg 
Musisz być moim jedynym wybawcą, nigdy nie możesz się mylić 
Lśniące światło i tarcza, którą widzę, gdy idę przez mgłę zła 
To ty, powietrze, którym oddycham to ty 
Yeah, to ty, ty, o której marzę 
Ty, która dajesz mi ocean, gdy potrzebuję kropelki wody 
Pustynię, gdy potrzebuję odrobiny piasku  

Nie ma dokąd iść, nie ma dokąd iść 
Nie ma dokąd iść, nie ma dokąd iść 
Nie ma dokąd iść, nie ma dokąd iść
Nie mamy dokąd pójść, nie ma dokąd iść 
Nie ma dokąd iść, nie ma dokąd iść
Nie ma dokąd iść, nie ma dokąd iść 
Moje niebo 

Moje niebo 
To ty 

angielskie tłumaczenie gogoparty.livejournal.com  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...