Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 30 sierpnia 2013

NU’EST – Beautiful ghost 2013


NU'EST - Piękny duch 
Hej, nie sądzę, że mnie słyszysz
Dziecinko, jesteś jak duch, no dalej!

Stań przede mną, pokaż siebie
Co jest takiego fajnego w ukrywaniu się?
Czuję cię, podeszłaś naprawdę blisko
Szepczesz w moje ucho tak, że ledwo słyszę
 
(Niebezpieczeństwo Niebezpieczeństwo) Niebezpieczna pokusa 
(Niebezpieczeństwo Niebezpieczeństwo) W nieskończonym labiryncie 
(Niebezpieczeństwo Niebezpieczeństwo) To ciemne i duszne miejsce

#Jestem łowcą, ty jesteś duchem 
Dzień sie rozjaśnia
Jesteś niewidoczna, nie, teraz chodź do mnie 
Grzebię za zapachem, który zostawiłaś 
Szukam cię, która byłaś jak sen 
Jestem łowcą, ty jesteś duchem
Jesteś pięknym duchem 

Nie sądzę, że mnie słyszysz!
Więc zabierz mnie tam!

Ten idealny obraz nie może być człowiekiem
Coś w linii twojego ciała jest inne, sprawia, że jestem bardziej ciekawy 
Jestem już zaślepiony miłością przez ciebie 
Ty, która mnie łaskoczesz, jakbyś dotykała mojej skóry 

(Niebezpieczeństwo Niebezpieczeństwo) Jesteś tam?
(Niebezpieczeństwo Niebezpieczeństwo) Nie denerwuj się
(Niebezpieczeństwo Niebezpieczeństwo) Moment, w którym twoje oczy drżą znów

#

Nie ukrywaj się, to męczące, lśni jasne światło księżyca 
Czuję twojego ducha, są znaki, że to ty 
Nie mogę znieść tej zabawy w chowanego 
Jak Sherlock Holmes, znajdę cię

Twój szepczący głos jest jak słodka czekolada 
Całkowicie przeniknął dostała się do mojego serca, zamoczył je
Pragnę cię, zrobię wszystko, nie chcę mieć koszmarów o nie byciu z tobą 

Nie sądzę, że mnie słyszysz!
Więc zabierz mnie tam!
Yeah, lubię twoje wszystko

Jestem łowcą, ty jesteś duchem
Nie uciekaj za daleko
Jesteś niewidoczna, nie, teraz nie znikaj 
Proszę, zabierz mnie stąd 
Po spotkaniu z tobą, jestem uwięziony
W tym miejscu bez żadnych istnień, miejsce, w którym czas się zatrzymuje 
Jesteś pięknym duchem
Ja jestem łowcą, ty jesteś duchem 

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...