Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 23 września 2013

CN Blue - I can't believe 2013


CN Blue - Nie mogę uwierzyć

Tak wyjątkowa jak magik, wiesz?
Uczyniłaś mnie romantycznym facetem
Kupującym frezje
Przed spotkaniem ciebie, nigdy bym nie wiedział
Teraz nie jestem tym, kim byłem

Tak wyjątkowa jak magik, wiesz?
Uczyniłaś mnie uroczym facetem
Kupującym ci łakocie
Przed spotkaniem ciebie, nigdy bym nie wiedział
Jak mogę pamiętać Biały Dzień?*

#Nie wierzę własnym oczom
Jestem odmienionym mężczyzną
Powinnaś to wiedzieć!
Nie wierzę własnym oczom
Jak sen, och dziecinko
Jestem tylko z tobą

Tak wyjątkowa jak magik, wiesz?
Uczyniłaś mnie romantycznym facetem
Kupującym ci pierścionek
Przed spotkaniem ciebie, nigdy bym nie wiedział
Dziecinko, jak możesz podkradać się tuż koło mojego umysłu?
Jak możesz podkradać się tuż koło mojego umysłu?

# x2

Jak mogę bardziej cię znać?
Nie wiem wiem wiem
Wszystkiego o tobie
Nie mogę uwierzyć wszystkiemu, co wiem
Nie mogę uwierzyć, dziecinko
Jestem tylko z tobą

#

*White Day - święto przypadające miesiąc po Walentynkach, w Azji według zwyczaju w Walentynki mężczyźni dostają od kobiet czekoladę, a w Biały Dzień w ramach rewanżu mężczyźni dają im cukierki

oryginalny tekst kanpekimusic.wordpress.com

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...