Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 17 września 2013

BTS – The rise of Bangtan 2013


BTS – Powstanie Bangtan

chodzi o powstanie nie jako utworzenie, ale jako bunt, rośnięcie w siłę

Ale co się stanie, jeśli BTS powstanie? 

Bang! Tan! So! Nyeon! Dan!¹

Powstań jak BTS x4

Powstań, bądź odważny

Odważni BTS, my także dzielnie zdobywamy naszą popularność, zdobywamy we we weź to
Jestem Rap Monster, lekko zmiatam wszystkich raperskich emerytów, po po pobij to
Słowa?² Absolutnie boskie, 24 na 7, zawsze jestem dobry
Dzisiaj zera i niedołęgi znowu tworzą scenę

Moje stopy uruchamiają alarm, zapowiadając moje wejście w świat k-pop'u
Popatrz na moje pierwsze uderzenie, zdobyłem home run³, jeśli nie jesteś pewny odłóż kij
Strzelam jakkolwiek chce na scenie, ale wciąż wypełniam swoje uszy okrzykami tłumu
Tak, jestem Kang Baek Ho⁴ na scenie, udowodniłem to, po prostu trzymam mikrofon

#Czy wszyscy jesteście gotowi, aby zaszaleć? Gotowi by skakać ile dacie radę?
Napnijcie brzuchy i weźcie głęboki oddech
Czy wszyscy jesteście gotowi, aby zaszaleć? Gotowi by skakać ile dacie radę?
Więc krzyczcie teraz

##Kim jesteśmy? Powstającym BTS
Kim jesteśmy? Połkniemy was bez strachu
Ponieważ mamy ogień ogień ogień
Wspinamy się wyżej wyżej wyżej
Jeśli nas nie znasz, poznaj nas dobrze
Kim jesteśmy? Kim? Powstającym Bangtan

Lalala la lala lalala lalalalala podgłośnij! 
Lalala la lala lalala lalalalala podgłośnij! 
Połknij swoje serce, jestem tu, niech wszyscy wiedzą

Lalala la lala lalala lalalalala
Kim jesteśmy? Kim? Powstającym Bangtan

Gdy nasza muzyka zaczyna brzmieć, ludzie szaleją, wariują 
Nasz styl to "No More Dream", na scenie depczemy po plecach naszych seniorów (Przepraszam, człowieku)
Co? Co jeszcze mogę powiedzieć? Od naszego debiutu do teraz wspinamy się 
Osiągnięcie szczytu to tylko kwestia czasu, pierwszy klocek domina został już popchnięty

Tak, popchnij to, gdy mrugniesz raz, na scenie zniewalamy [wasze] uszy
Gdy już poznasz smak mojej zmysłowej raperskiej uczty, zabraknie ci tchu
Twoje wnętrze spłonie, czy ktoś może mnie zatrzymać
OK, jestem zawsze na szczycie taktu 4 na 4
Jestem męskim typem faceta na scenie

#
##

W momencie gdy wychodzę na środek sceny
Słyszę dźwięki waszych okrzyków
Zostanę tak na zawsze
Ponieważ nawet jeśli umrę w ten sposób, nie żałuję tego

##

Powstań jak BTSx4

Kim jesteśmy? Kim? Powstającym Bangtan

Powstanie

¹pełna nazwa zespołu, czyli Bangtan Boys po koreańsku
²tekst piosenki, rap
³odpicie piłki w baseballu, po którym pałkarz zdobywa wszystkie bazy i tym samym punkt dla zespołu
prawdopodobnie chodzi o główną postać z dramy Operation Proposal, którą grał Yoo Seungho
piosenka z pierwszej płyty BTS - 2 Cool 4 Skoolklik

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...