Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 17 września 2013

5Dolls - Can you love me? 2013



5Dolls - Czy możesz mnie kochać?

Kiedy miłość zaczyna być zapominana
Czy możesz mnie kochać?

W dni, za którymi tęskniłam, w dni, za którymi tęsknię
Staje się coraz bardziej i bardziej zapomniana
Słońce zachodzi i spadają liście
Moje serce staje się słabe
Pomiędzy chwilami płyną łzy
Kap kap kap
Smutna piosenka, która leci całą noc
Wydaje się być moją historią
Długi czas, długi czas kochaj mnie

#Czy możesz mnie kochać, czy możesz mnie kochać
Dziewczęce serce jest proste
Więc tylko dzięki słowom "kocham cię"
Wszystko ci dadzą
Więc czy będziesz mnie kochał

W deszczowe dni, w przejrzyste dni
Moje serce staje się słabe
Czy płaczesz setki razy czy jeden raz
Dziewczęce serca są wszystkie takie same

Pomiędzy chwilami płyną łzy
Nie wiedziałam, że byłam taka wrażliwa
Jest ciemno naokoło mnie, jest niebezpiecznie
Mówię, że cię zapomnieć, ale nie mogę
Więc czy będziesz mnie kochać
Proszę, kochaj mnie, czy możesz mnie kochać, dziecinko
Długi czas, długi czas, długi czas
Ile jeszcze muszę cierpieć?

#

##Zakochana i nie zakochana, twoje serce
Zakochana i nie zakochany, jestem ciekawa
Więc tylko dzięki słowom "kocham cię"
Wszystko ci dadzą
Więc czy będziesz mnie kochał

Powiedz mi, że go kochać
Żeby moje serce się nie zagubiło
Żebym nie straciła swoich wspomnień
To, czego pragnę

Więc tylko dzięki słowom "kocham cię"
Wszystko ci dadzą
Więc czy będziesz mnie kochał

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

druga wersja MV

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...