Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 17 września 2013

BTS - If I ruled the world 2013

BTS – Gdybym zapanował nad światem
Gdybym zapanował nad światem, zrobiłbym to wszystko
(Westside, westside, westside*
Gdybym zapanował nad światem, zrobiłbym to wszystko
(Westside, westside, westside)

Gdybym zapanował nad światem, miałbym to wszystko
Wszyscy faceci prawdopodobnie czują to samo
Gdy jest mowa o ładnych dziewczynach, nie ma rasizmu
Europejki, Azjatki , kaukaski (mam je)
Zadzwoń do Rick'a Owens'a**, Ann Demeulemeester**
Alexandra Wang'a** and Shane'a Oliver'a**
Sprawię, że już zawsze będą tworzyć kolekcję Kim Nam Joon'a*** 
Kolory ubrań byłyby czarne, nareszcie jestem zadowolony
Muzyka, pogłośnij to, wyściubiłbym nos z tej nudy
Więc napisze piosenkę i sprawię, że cały świat ją zaśpiewa
Tytułem tej piosenki byłoby “Ae gu ga”
Zakopie się pod ładnymi dziewczynami, oglądając telewizję
Wszyatkie dziewczyny świata pragnęłyby tylko mnie, gotowe za to umrzeć
Chłopcy, przynieście mi alkohol albo po prostu zniknijcie
Zresztą, to moje królestwo
#Gdybym zapanował nad światem 
Zrobiłbym to wszystko (zrobiłbym to wszystko)
Powiedziałem 1 dla pieniędzy, 2 dla pieniędzy
Gdybym zapanował nad światem
Zrobiłbym to wszystko (zrobiłbym to wszystko)
Powiedziałem 1 dla pieniędzy, 2 dla pieniędzy

##Wszyscy mówią  he-o-e-och-och!
Wszyscy mówią  he-o-e-och-och!
Wszyscy mówią hej, ho! Hej-hej-ho!
Wiem, to niedorzeczne, ale śpiewam tą dziecinną piosenkę 

Gdybym zapanował nad światem, czasami marzę 
Gdybym zapanował nad światem, po pierwsze wynajmę prawdziwego agenta nieruchomości 
I kupię dom, w którym zamieszkam z rodziną
Tak, później pójdą w ruch moje oszczędności i kupię napęd na cztery koła, wleję trochę paliwa
Nawet jeśli to za dużo, wezmę to z zero-procentową zniżką 
Akcje i hazard, nie chcę robić takich rzeczy 
Rządzę światem, więc dlaczego miałbym nie mierzyć wysoko?
Nie pytaj mnie o to, ponieważ nadal chcę robić muzykę z moją rodzina BTS 
Zostanę Kim Jung Eun**** świata hip-hop'u 
I wprowadzę zakaz na wszystko oprócz muzyki
Wiem, że to nierozsądne marzenie, ale to moje marzenie, nie naśmiewaj się ze mnie  

#
##

Och dziewczyna, gdzie? Och Boże, tutaj!
Wszystkie dziewczyny świata są w świecie nadziei, ustawiają się w kolejce 
Nawet jeśli lekką ręką wydam wszystkie pieniądze, które chcę 
Pieniądze są umieszczone w bramce nazywanej moim portfelem 
Będę bez lęku chodził po scenie 
Nawet jeśli nie biegnę, mój przebieg wciąż się zwiększa 
Niedługo oddam się tym marzeniom 
Zawołam imię BTS, jeśli zapanuję nad światem 

#
##

*prawdopodobnie chodzi o jeden z rywalizujących ze sobą "obozów" (nie wiem jak to inaczej nazwać) hip hopowych w USA, ale nie mam co do tego pewności, dosł. zachód, zachodnia strona
**projektanci ubrań
***prawdziwe imię Rap Monster'a
****koreańska aktorka

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...