Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 10 września 2013

BTOB - Why 2013


BTOB - Dlaczego

Nie ma cię tu

Twój głos przez telefon zawsze mnie witał
Teraz już go nie słyszę
Twoje oczy, które migotały, kiedy na mnie patrzyłaś
Teraz stały się niewyraźne
Wiesz?

#Dlaczego nagle to robisz, kiedy ja wciąż jestem taki sam?
Powiedz coś, powiedz mi, co zrobiłem źle
Mówiłaś, że byłem dla ciebie wszystkim, mówiłaś, że miałaś tylko mnie
Ale teraz nie wiem, gdzie poszłaś

##Dlaczego dlaczego dlaczego moja droga
Dlaczego dlaczego dlaczego
Patrzyłem tylko na ciebie, więc co mam teraz zrobić?

###Moja droga
Kochałem tylko ciebie, nie mogę tak po prostu pozwolić ci odejść

Zapomnę o tym, zapomnę o tobie, ale wspomnienia za bardzo do mnie przylgnęły, żebym był wyluzowany i dał sobie z tym spokój
Też nie chcę już tego robić, ale to trochę dziwne
Chcę teraz przestać, że miłość, którą obejmowałem w moim sercu, umarła
Ale to nie jest takie łatwe, jak się wydaje, chociaż odszedłem, wciąż nie mogę tego zakończyć
Dlaczego odwracasz się z spływającymi łzami?
Odwróć się i powiedz, czy naprawdę miałaś to na myśli, cholera

#
##
###

Czasy, kiedy razem marzyliśmy
Byliśmy piękniejsi niż ktokolwiek inny, pamiętasz?
Wciąż mam wiele miłość, żeby ci ją dać

Dlaczego tak nagle to robisz, to do ciebie niepodobne, jaki jest powód?
Jestem pewny, że znalazłaś innego mężczyznę, jeśli nie, dlaczego mi to robisz, dziecinko?
(Byliśmy szczęśliwi, kochałem cię)
Codziennie czuję się taki zagubiony i dlaczego to wydaje się tak długo trwać? SOS
W tym tempie, nie ma jutra, odpłać ból
Nie ma odwagi, żeby być bez ciebie, gotowi, do startu

##
###

(Dlaczego dlaczego dlaczego dlaczego dlaczego dlaczego)
Gdzie byłaś dziewczyno, kiedy najbardziej cię potrzebowałem?
Zniknęłaś z mojego życia tak cicho jak duch
Bez śladu, wymazana z mojego życia zostałaś usunięta
Przeminęło z wiatrem, czuję jakbym się zapodział
Czuję się opuszczony przez ciebie, dziewczyno, byłem gotowy dać ci świat
Wszystko szło tak dobrze, ale wtedy zdecydowałaś się mnie opuścić
Więc mówię ci to

Nie mogę tak po prostu pozwolić ci odejść
Dlaczego

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...