Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 10 września 2013

BTOB - Catch me 2013


BTOB - Złap mnie

Elektryzujące pierwsze uczucie, miłość miłość zakochiwanie się
Zapierający dech w piersi szept, dziewczyno dziewczyno pragnę cię, dziewczyno
Zostałem przyłapany na gorącym uczynku, chwila, w której ty i ja stanęliśmy naprzeciw siebie
Poczułem to, twoje oczy drżały

Twój słodki sposób mówienia i twój wysoki nos
Jetem pewny, że jesteś aniołem, pragnę cię
Nie wahaj się i przyjdź do mnie

#Złap mnie, mocno mnie złapiesz? (Złap)
Dotknij mnie, mocno mnie przytulisz?
Na twoich drżących ustach, nie pozwól mi odejść, obejmę cię, więc
Pod olśniewającym księżycem, nie, proszę, nie odchodź, pragnę cię, więc

##Złap mnie, bądź odrobinę bardziej szczera (złap)
Złap mnie, bądź odrobinę bardziej do przodu
Też to czujesz, nie pozwól mi odejść, zatrzymam cię, więc
Nie jesteś głupcem

Jesteś piękna, jesteś Wenus*, proszę, oddaj mi ją Jezu
Wyskakuje, jej urok wyskakuje, ona nie jest winna, ona po prostu pragnie
Niewinność - bardziej niż to jest jak przedawkowanie niepotrzebnych witamin
Nie mogę się do tego przyzwyczaić, proszę, naucz mnie jak kochać

Rytm mojego serca przyspiesza przyspiesza, bije szybciej
Szybkość szukania cię rośnie
Rozpuściłem się w twoich oczach, które na mnie patrzą
Zamarzłem, nie mogę nawet mówić

Jeśli będziemy razem, to będzie wspanialej
Niczym się nie martw i chodź chodź chodź dziewczyno (dalej dziewczyno)
Pokaż mi swoje wewnętrzne uczucia

#
##

W jednej chwili wszystko się zmieniło, wszystko, co znałem załamało się (proszę, nie odchodź)
Dziecinko, ponieważ tylko to możesz mnie dopełnić

Złap mnie, to tylko ten jeden raz (jeden raz, złap)
Złap mnie, mam tylko ciebie
Złapiesz moje serce? Nie pozwalaj mi odejść, zatrzymam cię, więc
Zanim skończy się dzień (zanim skończy się dzień)

Złap mnie, bądź szczera (złap)
Jeden krok, zrób krok w moim kierunku
Nic nie mogę na to poradzić, nie pozwól mi odejść, obejmę cię
Więc nie możesz tego ukrywać

Musisz być ze mną jednością, to najwspanialszy wybór
Przyciąganie rośnie, wyraźnie jesteś moim przeznaczeniem
Nie ma już czasu do zmarnowania, już i tak nie ma dla nas wystarczająco czasu
Nie jest tak trudno do mnie przyjść, po prostu zrób tak, jak mówi ci serce, to wszystko, czego potrzebujesz

*rzymska bogini piękna, odpowiednik greckiej Afrodyty

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...