Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 10 września 2013

JYP - Mingle mingle 2013


JYP - Obracać obracać

Zawsze byłem taki zajęty, a ty zawsze patrzyłaś i czekałaś na mnie
Zawsze próbowałaś mnie zrozumieć, wszystko do mnie dopasować
Kiedy połykałaś swoje rozczarowanie i krzywiłaś się, uśmiechając się
Więc przygotowałem to dla ciebie

Nie wiem, kiedy było ostatni raz, gdy byliśmy razem, patrząc tylko na siebie
Spędzając czas cały dzień razem
Zawsze mówiłem, że mi przykro z powodu moich innych ważnych spraw
I ty się mnie trzymałaś, ale pozwoliłaś mi odejść
Więc przygotowałem to dla ciebie

#Tarzajmy się dzisiaj cały dzień razem, obracajmy obracajmy
Nic nie róbmy, nigdzie nie idźmy
Przytulę cię i będę się tarzał i tarzał, obracał obracał
Wyłączę mój telefon i będę patrzył tylko na ciebie

Patrzę na ciebie i nie wiem jak się nudzić
Jak możesz dla mnie wyglądać tak idealnie?
Każda część ciebie jest śliczna
Uświadomiłem to sobie i jeszcze raz się tym cieszę

#

Powiedz mi wszystko, co chciałaś, nawet najmniejsze historie
Będę na ciebie patrzył i tulił ile chcesz, cały dzień, w ten sposób

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...