Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 6 września 2013

G Dragon - You do (Outro) 2013


G Dragon - Ty tak

#GD to ja, a ty? Nie ja
GD to ja, a ty? Nie ja
GD to ja, a ty? Nie ja
Nie ja
Nie ja
Czy ty? Tak

##Mógłbyś być czyimś człowiekiem, supermanem sprawiedliwości
Wyglądający tak świetnie Tony Stark* czy Bruce Wayne**
Możesz być kimkolwiek, jeśli marzysz, możesz wszystko zrobić, powiedziałem
Też możesz to zrobić człowieku, grać na gitarze, Kurt Cobain***
Trzymaj mikrofon i stań się Lil Wayne'm****, popularny jak Big Bang*****
Możesz być kimkolwiek, jeśli chcesz, możesz być taki jak ja

Stanę się prezydentem, przyszłym naukowcem, królem wynalazków
Moje marzenia się spełnią, wypowiem dla ciebie życzenie z przywitaniem
Kiedy dorosnę, jeśli będę się bardzo starać, mogę zrobić to, na co liczyłem i czego chciałem, jeśli to ja
Będę miał się dobrze, ciągle parł do przodu, nie będę się zatrzymywał, od teraz, w porządku, tak będę miał się dobrze
Zbuduję to dla siebie, wtedy 10 lat, silne rozwiązanie, Seul to ziemia możliwości, zróbmy to jeszcze raz od góry

##
#

*prawdziwe imię Iron Mana
**prawdziwe imię Batmana
***założyciel, wokalista, gitarzysta, kompozytor i autor tekstów zespołu Nirvana, w wieku 27 lat popełnił samobójstwo
****amerykański raper
*****zespół do którego należy i jest liderem GD

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...