Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 10 września 2013

BTOB - Like a crystal 2013


BTOB - Jak kryształ

Hej dziewczyno, nie wiem czy jesteś po prostu nieśmiała, czy po prostu tego sobie nie uświadamiasz, lae
Powiem prosto z mostu, lubię cię

Poczuj to, poczuj to, poczuj to (czy czujesz mnie)
Słyszysz jak wali moje serce? (Moje serce galopuje dla ciebie)

Im więcej o tym myślę, tym bardziej się złoszczę - dlaczego nie mogę cię jutro zobaczyć i dlaczego nie mogę pracować?
Kiedy o tobie myślę, przestaję robić to, co robię i kiedy wracam do zmysłów, zapominam, co robiłem
To chyba jest miłość, to chyba jest szczenięca miłość, chyba też jestem osobą, bo tak głupio się zachowuję
Żeby cię zapomnieć, pracuję i pracuję dzisiaj trochę więcej, wszystko będzie ok, przyszłość jest blisko

Jestem samotny samotny samotny samotny dziecinko
Chodź tutaj, chodź tutaj, chodź tutaj, chodź tutaj (dziecinko, po prostu chodź do mnie)

Gdzie patrzysz, gdzie gdzie?
Spójrz tutaj, spójrz tutaj, spójrz tutaj
Spójrz na mnie ty zła dziewczyno

#Właściwie jesteś całkiem ładna, lśnisz jak kryształ
Rzucam ci ukradkowe spojrzenia jak zaskoczony kujon
Próbuję to zdusić, ale ciągle o tobie myślę
Przestań przestań dziewczyno, doprowadzasz mnie do szału

Jesteś jedyną, jesteś moim jedynym kawałkiem
Jestem twoją radością, jesteś zapierającym dech w piersiach showbiznesem
Yeah, wyglądająca sztywno dziewczyna jest jak bukiet ciernistych róż, auć!

Dlaczego mnie nie kochasz kochasz dziecinko
Gdzie patrzysz, spójrz na mnie pani
Och pocałuj mnie dziecinko dziecinko
Dziewczyno och dziewczyno, spójrz w moje oczy

Jestem samotny samotny samotny samotny dziecinko
Chodź tutaj, chodź tutaj, chodź tutaj, chodź tutaj (my razem jesteśmy sobie przeznaczeni)

Przyjdź do mnie bez niczyjej wiedzy
Połóż się tutaj na moich kolanach
Przy tobie jestem miłym facetem

#

Dziecinko ty, bardziej niż światło księżyca na nocnym niebie
Och kocham cię, jesteś piękniejsza niż ktokolwiek inny
Tylko ty, nie musisz spotykać się z tymi bezwartościowymi miłościami, obiecuję ci

Nie bądź już nieśmiała, nie bój się, ponieważ jesteś zdenerwowana
Zaufaj mi, sprawię, że codziennie będziesz się uśmiechać
Po prostu zostań taka, jaka jesteś, pójdę do ciebie
Niebezpieczna niebezpieczna dziewczyno nie powstrzymuj mnie pani

Jest dobrze dziewczyno, proszę, bądź moją dziecinką

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...