Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 23 września 2013

Block B - Be the light 2013



Block B - Bądź światłem

Jest ciemno i nie widzę
Wyciągam rękę, ale uderza w nią tylko wiatr
Nie wiem dlaczego, ale to miejsce jest dziwne
Zaczynam przyzwyczajać się do tego nieszczęścia
Żyję jak cień

Z bezużyteczną nadzieją, że przynajmniej raz na mnie spojrzysz
Rozmowa, którą całą noc przeprowadzam z tobą w mojej wyobraźni
Ja głęboko w tobie (nie mogę tego zakończyć)
Tylko ty możesz rozświetlić moje otoczenie

#Bądź światłem
Oświetl moje czarne i ukryte serce
Roztop zamarzniętego mnie
Żebym był taki oślepiający
Że nikt inny nie mógłby na mnie spojrzeć

Bądź światłem (oświetl mnie swoim światłem, dziecinko)
Bądź światłem
Bądź światłem (oświetl mnie swoim światłem, dziecinko)
Nawet kiedy nieznacznie mnie mijasz, czuję jakby wszystko zostało mi odebrane

Nie chcę cię stracić
Kręcisz się przy mnie jak mój oddech
Ale nie mogę cię dotknąć
Więc staję się bardziej zdesperowany

Bądź światłem w dzień i rozgrzej mnie
Nocą zmień się w księżyc i podaruj mi pełen zachwytu romans
Gonię za czymś, co migocze w oddali, widzę w ciemności
W dzień, w którym przestanie padać i mnie oświetlisz
Ta miłość znowu rozkwitnie

#

Bądź światłem (oświetl mnie swoim światłem, dziecinko)
Bądź światłem
Bądź światłem (oświetl mnie swoim światłem, dziecinko)
(Ty zawsze przy mnie, spójrz)

Stajesz się wyraźniejsza w przepastnej ciemności
Sprawiając, że moje oczy ślepną
Chodzę tam i z powrotem w miejscu, gdzie dotyka twój oddech
Wypełniając puste miejsca i zmieniając takiego jak ja faceta we wspomnienie
Opiekowanie się tobą z tego samego miejsca jest sposobem na trzymanie cię z dala bólu
Jesteś wszystkim, co wiszę i wszystkim, czego potrzebuję
Po prostu bądź tam tak jak teraz, proszę

Bądź światłem
Nawet jeśli zasłonię dłońmi oczy
Nie mogę cię wymazać

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...