Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 8 sierpnia 2013

SHINee - Selene 6.23 2013


SHINee - Selene 6.23

Spójrz mi w oczy, szepczę samotnie, kiedy patrzę na ciebie z oddali
Po prostu raz się dla mnie uśmiechnij, mogę to znieść, tylko widząc twoją twarz

Jeśli stoisz na końcu mojego życia, jeśli mogę się do ciebie zbliżyć
Mogę wszystko wyrzucić i pobiec do ciebie

Chociaż wyciągam dłoń, chociaż wyciągam ją z całej siły, nie mogę cię dosięgnąć
Wydaje się, że się zbliżyłem, więc zawołałem cię z drżącym sercem
Ale nie ma odpowiedzi, chyba nigdy nie będę mógł cię dosięgnąć

Każdy dzień tak szybko się zmienia, a ty ciepło i jasno lśnisz
Nigdy nie widziałem, że odwróciłaś (swoje plecy) - czy ciekawość też jest częścią mojej chciwości?

Kiedy zacząłem być z tobą? Od chwili, kiedy otworzyłem oczy i zacząłem oddychać
Co noc byłem z tobą (byliśmy razem), ale nie mogę cię dosięgnąć

Chociaż wyciągam dłoń (chwyć moją dłoń), chociaż wyciągam ją z całej siły, nie mogę cię dosięgnąć
Wydaje się, że się zbliżyłem, więc zawołałem cię z drżącym sercem
Ale nie ma odpowiedzi (tęsknię za tobą), chyba nigdy nie będę mógł cię dosięgnąć

Chociaż mi dokuczasz, mówiąc, że jestem głupi, nie mogę zawrócić tego serca

Głośno krzyczę (głośno krzyczę i wołam cię), złoszczę się, ale nie ma sensu
Jestem po prostu jedną spośród wielu mijających cię osób (mijających cię osób)
Nie jetem dla ciebie wyjątkowy

Chociaż wyciągam dłoń, chociaż wyciągam ją z całej siły, (nie mogę cię dosięgnąć dziecinko) nie mogę cię dosięgnąć
Wydaje się, że się zbliżyłem (więc głośno krzyczę i wołam cię), więc zawołałem cię z drżącym sercem (bardziej cię wołam)
Ale nie ma odpowiedzi, chyba nigdy nie będę mógł cię dosięgnąć

Chyba nigdy nie będę mógł cię dosięgnąć

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...