Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 8 sierpnia 2013

SHINee - Better off 2013


SHINee - Lepiej odejdź

Obojętnie spoglądam dzisiaj przez okno, nie
Czuję się ospały i moje serce jest zachmurzone, nie widzę cię
Jedynie bawię się z moją chłodną filiżanką herbaty dziecinko

Jak dziecko goniące za fantazją
Kochałem cię, więc powiedziałem, że byłem szczęśliwy
Ale w moim rosnącym sercu, jesteś coraz bardziej odległa, to staje się trudniejsze

#Zostaw mnie i odejdź, zostaw mnie i odejdź, odłóż wszystkie nasze wspomnienia
Zostaw mnie i odejdź, zostaw mnie i odejdź, poplamione twoimi łzami
Zostaw mnie i odejdź, zostaw mnie i odejdź, wyczerpana miłość
Zostaw mnie i odejdź, zostaw mnie i odejdź, żebyśmy oboje mogli spokojnie odpocząć

Jak głupcy, zawsze patrzyłaś tylko na mnie
I ja patrzyłem tylko na ciebie, więc nie patrzyliśmy przed siebie
Przed nami są różne drogi, ale dopiero się dowiedzieliśmy, że nie możemy niczego zawrócić

#

Przez wiele dni będę patrzeć na twoje zdjęcie
I ty będziesz patrzeć na prezenty ode mnie i wylejemy na nie łzy
Co pozostanie z miłości, która się skończyła? Zróbmy tak, żeby przynajmniej pozostały nasze wspomnienia

Zostaw mnie i odejdź, zostaw mnie i odejdź, pierwsza się odwróć
Zostaw mnie i odejdź, zostaw mnie i odejdź, odrzuć tą złą miłość
Zostaw mnie i odejdź, zostaw mnie i odejdź, mam nadzieję, że możesz się miękko uśmiechnąć do naszych wspomnień

Zostaw mnie i odejdź, zostaw mnie i odejdź
Zostaw mnie i odejdź, zostaw mnie i odejdź
Zostaw mnie i odejdź, zostaw mnie i odejdź
Wyczerpana miłość
Żebyśmy oboje mogli spokojnie odpocząć

(Dlaczego nie złapie mnie długo rozciągnięty czas
Czekam, kiedy przygotowuję się na przyszłość tylko ze zmartwieniami
Zostawiam swoje imię w notatniku zatytułowanym Życie
Kiedy zapisuje wspomnienie, odwracam długą stronę
Dalko odkładając słowa kocham cię pomieszane z westchnieniami
Będę o tym myślał, ukrywając mój smutek
Pochowam to wewnątrz moich wspomnieć, żebyśmy oboje mogli spokojnie odpocząć

Zostaw mnie i odejdź, zostaw mnie i odejdź

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...