Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 30 sierpnia 2013

NU’EST – Fine girl 2013


NU’EST – Ładna dziewczyna 


Co tam dziewczyno, jak się masz?
Mam zamiar dać ci znać, że jesteś tą jedyną 
Więc słuchaj!

Znów jest tylko dziwne uczucie między nami, gdy mówimy pa pa 
Oboje czujemy nasze serca
Ale dlaczego wciąż się waham?

Gdy zabieram cię do domu, zawsze myślę
Co mam zrobić, co mam zrobić?
Jakimi słowami, powinienem ci to wyznać
Abyś przyjęła moje prawdziwe serce?

#Jesteś moją ładną dziewczyną
Moja twarz płonie, to dobrze, nie wiem, mogę eksplodować 
Jesteś moją ładną dziewczyną 
Mogę zemdleć, patrząc na ciebie 
Pospiesz się i powiedz mi teraz, weź całą moją miłość 

##Jesteś moja dziecinką dziecinką dziecinką
Ł.A.D.N.A jesteś moją jedyną dziewczyną
Jesteś moją panią panią panią
Jesteś najpiękniejsza na świecie
Jesteś moją słodyczą słodyczą słodyczą
Nie mogę tak dalej jeśli to nie jesteś ty 
Ładna dziewczyna, ładna dziewczyna, ładna dziewczyna

Jeden, dwa, trzy, cztery, nie widzę przed sobą
Moje serce wciąż drży na myśl o tobie
Pumping pumping  
Czuję jakbyś tańczyła w moim sercu
Twoje usta mnie pociągają, chcę cię pocałować, pragnę cię
To początek, jesteś moją jedyną piekną dziewczyną
Będę twoim mężczyzną, obiecuję ci

123 do 4
Od stóp do głów, jesteś moją świecącą gwiazdą
Czy przyjdziesz do mnie? Czy mnie przytulisz?
Czy chwycisz moją dłoń? Pocałujesz mnie?
Sympatyczna moja dziecinko, tajemnicza moja pani
Od teraz, z tym uczuciem
Chcę cię przytulić, chcę cię kochać, moja dziewczyno

Codziennie denerwuje się na myśl o tobie 
Co robić, co robić
Czy myślisz o tym samym?
Czy twoje serce galopuje na myśl o mnie?

#

Nie mogę poradzić sobie z moim sercem 
Każdego dnia kocham tylko ciebie
Moje serce jest złamane
Czy otoczysz je swoim dotykiem? Jesteś moją miłością
(Ładna dziewczyno jesteś tą jedyną
Ładna dziewczyno jesteś mą jedyną miłością)

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...