Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 30 sierpnia 2013

LYn - I like that song 2013


LYn - Lubię tą piosenkę

Kiedy słyszę miękko dźwięk gitary
Zamykam oczy i wygodnie się układam
To brzmi jak objęcia, to brzmi jak twoje usta
To naprawdę brzmi jak nasza historia

Ta piosenka, ta piosenka to nasza własna piosenka miłosna
Ten zapach, ten zapach rozprzestrzenia się w moim sercu
Jesteśmy sami w samochodzie, w tym sekretnym miejscu
Ta piosenka brzmi jak nasza własna historia, lubię tą piosenkę

#Posłuchasz tej piosenki? (Czuję jakby moje serce miało wybuchnąć)
Pokochasz tą piosenkę? (Całym moim sercem)
Historia, którą tylko my znamy, kocham cię, moja dziecinko, tak tak

Ta piosenka, nasze słowa (jak ty) są takie dobre
Historia miłosna, którą tworzymy, to tylko ty, moja dziecinka, tylko ty

Ta piosenka, nasze słowa (jak ty) są takie dobre
Ta piosenka, nasze słowa (jak ty) są takie dobre

Dzięki tej piosence, dzięki tej piosence powstaje twój uśmiech
Dzięki temu zapachowi, dzięki temu zapachowi nasze życia się zmieniły
Teraz wiem co to miłość, ty nauczyłeś mnie czym jest miłość
Nie sądzę, że to się zmieni, lubię cię

#

Jak muzyka, jesteś taki piękny
Jak ta piosenka, mam nadzieję, że będziemy wiecznie trwać
Modlę się, ciągle mam nadzieję, pragnę
Ta piosenka jest jak historia każdego z nas, lubię tą piosenkę

Ta piosenka, nasze słowa (jak ty) są takie dobre
Historia, którą tylko my znamy, kocham cię, moja dziecinko, tak tak

Posłuchasz tej piosenki? (Posłuchasz?)
Pokochasz tą piosenkę? (Pokochasz?)
Historia, którą tylko my znamy, kocham cię, moja dziecinko, tak tak
Moja miłość, moja miłość, tak jak ty

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...