Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 30 sierpnia 2013

Airplane - Give me a chance 2013


Airplane - Daj mi szansę

Och dziewczyno
Nie wiem ile razy to już było
Nie odbierasz telefonu
Mogę spędzić całą noc tylko naciskając przycisk połączenia

Przez ciebie mój telefon się rozgrzewa, nie ja
Czuję, że się duszę, czuję się sfrustrowany
Więc proszę, posłuchaj mnie teraz

Przyznaję, że to moja wina, bo wcześniej głośno na ciebie nakrzyczałem
Jeśli ta kłótnia prowadzi nas do zerwania, to

Nie mogę tego przyjąć do wiadomości, zwariuję
Czy nasz związek naprawdę tak się kończy?
Będę błagał z moim dłońmi, jakikolwiek jest powód
Kiedy odbierzesz telefon

#Odbierz telefon
Mam tak wiele do powiedzenia
Moje wnętrze płonie

##Odbierz telefon
Wiem, że słyszysz
Wariuję

###Nie odchodź
Co zrobię, jeśli to się tak skończy?
Proszę, powiedz mi, że nie zrywamy
Proszę, nie bądź zła
Co zrobię, jeśli to się tak skończy?
Ile razy mam dzwonić, żebyś odebrała?
Proszę, wiedz, że moje wnętrze płonie

Kiedy się złościsz, znikasz i cię nie ma
Dziewczyno, nie chcę cię już ranić
Przegrałem, przyznaję moją porażkę

Więc proszę, nie bądź zła
Czy odbierzesz telefon?
Słyszenie sygnału poczty
Denerwuje mnie, dziewczyno

Za każdym razem, gdy się kłócimy, robisz to, to złe przyzwyczajenie
Zostawiam ci wiadomość
Jeśli ze mną zerwiesz, będziesz bardzo tego żałować
Przyjdź w moje ramiona trzy minuty po tym, jak to usłyszysz

Nie, daj mi czas, żebyś mnie wysłuchała, żebym mógł cię błagać i żebyśmy mogli się pogodzić
Przestań teraz mi dokuczać, zadzwoń do mnie, nie zmuszaj mnie do ostateczności

#
##

Nie odchodź

###

Mam ci tak wiele do powiedzenia
Nie mogę tak pozwolić ci odejść

(Chcę ci powiedzieć co teraz czuję, proszę, odbierz telefon)

###

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...