Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 30 sierpnia 2013

NU’EST feat. Yu Ara (Hello Venus) – Pretty 2013

NU’EST feat. Yu Ara of Hello Venus – Ładna


Nawet jeśli wyglądasz idealnie, prawdopodobnie masz wady
Masz swoje słabe punkty, nie piłabyś po prostu rosy
Nawet jeśli faceci chcą z tobą rozmawiać, prawdopodobnie nie będą 
Ponieważ jesteś taka ładna 

Mama nadzieję, że powiesz do mnie choć jedno słowo
Poczekam na idealną sytuację 
Ryzykowne, zapierające dech uczucie przyszło do mnie
Jeśli wpadniesz w moją pułapkę, nie uciekniesz

#Jesteś taka ładna, jesteś powalająca, nie idź 
Czuje, że jesteś moja, czuje 
Podejdź tu, co mam zrobić? Jesteś taka ładna, kochanie 

Gdy cię widzę, wciąż mnie urzekasz, widzę tylko ciebie w moich snach
Jesteś powalająca, jesteś taka ładna
Nie patrzysz na innych facetów, tylko na mnie

Nawet jeśli masz mocną postawę, może zostać złamana
W moich skandalicznych myślach

Od samych słów, wolę działania
Pod koniec idealnego czasu
Już się załamiesz, dziecinko
Słodki chłopcze, wciąż się uśmiecham
Jeśli wpadnę w twoja pułapkę, nie mogę nic zrobić 

#

Ja też jestem atrakcyjny, mogę cię dobrze traktować  

Woo chodź do mnie, to uczucie braku grawitacji 
Z jakiegoś powodu, poszłaś za mną
Ponieważ jesteś taka piękna

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...