Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 30 sierpnia 2013

LYn - Song for love (kor+ang) 2013


LYn - Piosenka dla miłości (kor.)

Na ciemnej scenie
Gdzie nie ma widowni
Ale wciąż

#Pozwól mi śpiewać piosenkę dla miłości
Chcę śpiewać piosenkę dla miłości
Niech to będzie piosenkę dla miłości

##Chociaż jestem zmęczona i upadam, ta piosenka dla ciebie
Nie przestanie - piosenka dla miłości, piosenka dla miłości, piosenka dla miłości
Nie będę powstrzymywać mojej piosenki dla ciebie, piosenka dla miłości

Niezapomniany pierwszy raz, który sprawił, że zatrzymał się mój oddech
Sprawiłeś, że byłam nerwowa, moje serce płonęło

Za moimi oczami, które ciągle cię goniły
Wiele innych dziewczyn też cię pragnęło
Przepraszam, on jest mój, zabierz go, jeśli potrafisz

Wciąż mówię to w środku
Chcę śpiewać piosenkę dla miłości
Niech to będzie piosenka dla miłości

###Chociaż jestem zmęczona i upadam, ta piosenka dla ciebie
Nie przestanie - piosenka dla miłości, piosenka dla miłości, piosenka dla miłości
Moja piosenka dla ciebie nie sfatyguje się, piosenka dla miłości

Moi przyjaciele mówią, że piosenki miłosne są zbyt powszechne
Śpiewam cokolwiek
Teraz robię cokolwiek
Pewnego dnia będziemy razem

Nie chcę być sama
Nie chcę musieć pozwolić ci odejść
Chcę cię sprowadzić moją miłosną melodią

#
##

Chcę śpiewać piosenkę dla miłości
Niech to będzie piosenka dla miłości

###

angielskie tłumaczenie pop!gasa

LYn - Piosenka dla miłości (ang.)

Mój drogi
Zadzwoń do mnie zawsze, kiedy czujesz się samotny
Nie musisz samotnie z tym walczyć, teraz jesteś ze mną

Wszyscy potrzebujemy kogoś, żeby nam powiedział, aby nigdy nie rezygnować z nadziei
Wszyscy potrzebujemy kogoś, żeby nam powiedział, aby znowu się podnieść

Nie, nigdy nie byłeś jedynym
Który czuł, że nie ma gdzie uciec
Chcę ci teraz powiedzieć, kiedy tylko źle się czujesz

#Pozwól mi śpiewać piosenkę dla miłości
Chcę śpiewać piosenkę dla miłości
Niech to będzie piosenkę dla miłości

##I możesz do niej nucić i pewnego dnia to odnajdziesz
Sposób na zaśpiewanie twojej piosenki dla miłości, piosenki dla miłości, piosenki dla miłości
Może pewnego dnia to odnajdziesz
Sposób na zaśpiewanie twojej piosenki dla miłości

Czy możesz przypomnieć sobie uczucie drżenia po raz pierwszy
Które sprawiło, że byłeś tak nerwowy, że mogłeś słyszeć łomot swojej klatki piersiowej

Widzisz, to są rzeczy, których nigdy nie powinieneś pozwolić odejść
Ulotne chwile, które ciężko zapamiętać
Są ukryte głęboko wewnątrz ciebie, musisz tylko spojrzeć w swoje serce

#
##

Chciałabym, żebyś znał sposób, jak zrobić to dobrze
Chciałabym, żebyś znał sposób, jak powiedzieć żegnaj
Całemu bólowi twojego serca, wszystkim małym błędom
Uwolnij siebie od całego bólu

#
##

Chcę śpiewać piosenkę dla miłości
Niech to będzie piosenkę dla miłości

##

tekst oryginalny pop!gasa

kor.

ang.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...