Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 30 sierpnia 2013

NU’EST – Don’t wear revealing clothing 2013


NU’EST – Nie noś wyzywających ubrań 


Nawet z daleka, od razu cię rozpoznaje
Twoja króka czarna spódniczka i wysokie szpilki wyglądają niebezpiecznie
Czy zapomniałem? Czy to nasza rocznica? Wyglądasz tak pięknie 
Szczerze, to nie takie złe 

Ale patrzę i patrzę i to zdaje się być takie ryzykowne 
Nie mogę nic powiedzieć, rzucam ci ukradkowe spojrzenia
Moje oczy wciąż biegną ku tobie 
Stałaś się ładniejsza, więc rzeczywiście moje serce przyspiesza i lubię to, ale 
Chcę być jednynym, który ogląda cię tak ładną


#Wszyscy na ciebie patrzą, nie wiem, nie wiem 
Nie wiesz jak nerwowe robią się serca tych facetów
Nie noś wyzywających ubrać, nie noś wyzywających ubrań
Nie noś wyzywających ubrać, proszę proszę
Nie noś wyzywających ubrać

Czy ubierasz się tak nawet, gdy mnie tu nie ma? 
Twoja mocno wycięta koszulka, i czerwone usta wyglądają niebezpiecznie 
Obiecałaś, że będziesz to zakładać tylko, gdy będziemy we dwoje 
Ale na wypadek gdyby to brzmiało jak gderanie, tylko płonę w środku

Patrzę i patrzę, a ty wyglądasz tak seksownie 
Nie mogę nic powiedzieć, tylko nerwowo przełykam
Pozwolę na to tylko dzisiaj, tylko ten jeden raz przed tyloma ludzmi 
Chcę być jednynym, który ogląda cię tak ładną

#

Nie noś wyzywających ubrać
Chcę cię taką widzieć, ale 
Wyglądasz seksownie, cokolwiek założysz
Zawsze błyszczysz
Twarze wilków 'wow'
Wtedy moje serce po zobaczeniu cię robi się ciężkie 
Zawsze udajesz, że nie wiesz, nieznacznie

Och ona jest moją dziewczyną, och ona jest moją dziewczyną 
Chcę być jedynym, który widzi 
Och ona jest moją dziewczyną, och ona jest moją dziewczyną
Chcę być jedynym, który cię ma, tylko moja dziewczyno

(Czemu nie wiesz?)
Wszyscy na ciebie patrzą, nie wiem, nie wiem 
Nie wiesz jak nerwowe robią się serca tych facetów
Nie noś wyzywających ubrać, Nie noś wyzywających ubrać
Bo jesteś moją dziewczyną, proszę proszę
Nie noś wyzywających ubrać

(Nie noś wyzywających ubrać) nie noś wyzywających ubrać
(Nie noś wyzywających ubrać) nie noś wyzywających ubrać, proszę, chcę być jedynym, który widzi
Bo jesteś moja dziewczyną, proszę proszę
Nie noś wyzywających ubrać

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...