Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 30 sierpnia 2013

4men - Love love love 2013 (Empire of Gold OST)


4men - Kocham kocham kocham

Jeszcze ci nie powiedziałem, że cię kocham
Do tej chwili uważałem twoją miłość za kłamstwo
Twoją miłość, twoje serce

Teraz wciąż nie mogę wybaczyć mojemu sercu
Teraz, kiedy odeszłaś, uświadomiłem sobie, że to była miłość
Moja miłość, moje serce

#Kocham cię, kocham cię, kocham cię, kocham cię
Wiem, że to moja wina, wiem, że to moja głupota
Wiem, że nie zasługuję by kochać

Przepraszam, przepraszam, nie mogę powiedzieć nic oprócz przepraszam
Nie mam nic więcej do powiedzenia, ale
Żałuję i tęsknię za tym, za tą miłością, tym sercem

#

Kocham cię, kocham cię, kocham cię

Kocham cię, kocham cię, kocham cię, kocham cię
Wiem, że to moja wina, wiem, że to moja głupota
Nawet jeśli nie możesz mi wybaczyć, kocham cię

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...