Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

MBLAQ - Pray 2013


MBLAQ - Modlitwa

Kiedy przeszłaś koło mnie, byłem taki szczęśliwy, ale musiałem ukryć swoje serce
Przez długi czas trwałaś sama, twoja blada i wychudzona twarz rani moje serce

#Przepraszam, że tak się stało, nie mogę cię zobaczyć czy dotknąć cię
Nie jesteśmy w tym samym miejscu i jedyne, co mogę dla ciebie zrobić to

##Zawrócić moje kroki od ciebie, żebyś znowu o mnie nie myślała, żebyś mogła pójść gdzieś indziej, gdzie nie ma naszych wspomnień
Modlę się, że pojawiła się osoba, która cię kocha, żeby wszystkie wspomnienia, które sprawiły, że boli twoje serce, zostały wymazane

Czy wciąż cierpisz? Czy wciąż na mnie czekasz?
Nie mogłem dotrzymać obietnicy, że zawsze będziemy razem i musiałem odejść
Więc mam nadzieję, że teraz mnie zapomnisz, mam nadzieję, że już nie będziesz cierpieć
Ponieważ nie mogę cię objąć, ciebie, którą chciałem zawsze chronić

#
##

Kiedy otwieram oczy, zawsze pojawia się pustka, twoja twarz miga przede mną, więc nie mogę spać
Nie czuję się odświeżony i chociaż próbuję się z tego ocknąć i iść ulicą, tylko cię szukam
Wiem, że nie powinienem tego robić, ale ciągle błąkam się przy tobie, frustrująco robią głupie rzeczy
Wydaje się, że mogę cię dosięgnąć, ale nie mogę, ta ciężka cisza blokuje moje dłonie, ale mam nadzieję, że będziesz szczęśliwa
W spokojnym lesie, gdzie możesz oddychać, zamiast na pustej pustyni takiej jak ja

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...