Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

NC.A - My student teacher


NC.A - Mój uczeń nauczyciel

Patrzysz tylko na mnie, prawda?
Tylko ja, prawda?
Ale oni wszyscy mówią, że patrzysz na nich
Uśmiechasz się do mnie, prawda?
Uśmiech, który czuję tylko ja
Moja koleżanka z ławki mówi, że go czuje
Jak to może być możliwe

Kiedyś nienawidziłam angielskiego, teraz go lubię
Może mogę zostać nauczycielką angielskiego
Och mój Boże, kocham nauczyciela od angielskiego
Zbiorę odwagę i dzisiaj mu powiem
Nie udawaj, że niczego nie słyszałeś

#Kung kung moje serce trzepocze, kung kung on teraz idzie
Co zrobię, moje serce mówi kung kung
Wiem, że jestem chora z miłości
To jest wyraźnie widoczne na mojej twarzy
Ostatecznie, po prostu się denerwuję
Poczekaj na mnie, będę twoją dziewczyną

Tylko mała różnica wieku
Teraz jesteśmy uczennicą i nauczycielem
Ale poczekaj, w przyszłym roku będziemy jak oppa i donsaeng*
Nie bądź zmieszany, nawet ja jestem zmieszana
Coraz bardziej o tobie myślę, wiem, że ty też

Kiedyś przysypiałam, ale teraz lubię lekcje angielskiego
Może mogę zostać nauczycielką angielskiego
Och mój Boże, kocham nauczyciela od angielskiego
Teraz mówić ci odważnie
Nie śmiej się tak

#

Kochasz mnie, kochasz mnie dzisiaj wieczorem

Czuję jakbym mogła latać po niebie, cicho wołam twoje imię
Poczekaj dzisiaj na nie
Kocham twoje słodkie słowa, kocham cię
Jutro jest inne, jesteś codziennie w moich snach
Wtedy znowu mi to powiesz
Kocham cię, kochasz mnie dzisiaj wieczorem
Kocham cię, kochasz mnie dzisiaj wieczorem
Kocham cię, kochasz mnie dzisiaj wieczorem

angielskie tłumaczenie Loes Ent. @ YouTube

pierwsza wersja MV

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...