Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

MBLAQ - No love 2013


MBLAQ - Bez miłości

Dzisiaj znowu nakładam uśmiechniętą maskę i wychodzę, udaję, że nic się nie dzieje
Ale chcę biec do ciebie, ale idę powolnymi krokami

#Moje serce jest posiniaczone i moje ciało się załamuje
Ale bez końca idę odnaleźć miłość
Nie możemy zobaczyć miłości, silny wirus, który sprawia, że tracisz miłość
Nawet jeśli oślepnę, nigdy (nigdy) nigdy (nigdy) nie mogę, podążam za roztrzaskanymi wspomnieniami
Nie czuję miłości, ciemność opadana moje serce, które jest ciche, nawet jeśli zgubię mój koniec
Czekając na moją miłość, mogę znaleźć miłość, szukam swojego serca, mojej miłości

Bez miłości, bez pieniędzy, widzę ulice pomiędzy budynkami
Tak ciężko przetrwać, więc ludzie zabierają i kradną na walczących ulicach
Dlaczego ludzie stają się coraz podlejsi? Nawet jeśli taka nie jesteś
Dlaczego wszyscy stają się podlejsi?

#

Idę odnaleźć ciebie, moja ukochana, gdzie jesteś, gdzie jesteś, gdzie jesteś

Idę tam, gdzie zatrzymują się łzy i do ciebie, która jesteś sama
Nie możemy zobaczyć miłości, silny wirus, który sprawia, że tracisz miłość
Nawet jeśli oślepnę, nigdy (nigdy) nigdy (nigdy) nie mogę, podążam za roztrzaskanymi wspomnieniami
Nie czuję miłości, ciemność opadana moje serce, które jest ciche, nawet jeśli zgubię mój koniec
Czekając na moją miłość, mogę znaleźć miłość, szukam swojego serca, mojej miłości

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...