Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

ZE:A - No.1 2013


ZE:A - Nr 1

Dlaczego ciągle mnie unikasz? Dlaczego ciągle źle rozumiesz?
Wpadłaś w bagno złudzeń, które wymyśliłaś, niemożliwe niemożliwe niemożliwe

Posłuchaj mnie, proszę, uwierz mi, dlaczego nie odbierasz moich telefonów?
Co zrobiłem źle? Dlaczego ciągle myślisz negatywnie? Posłuchaj mojego serca

#Dziecinko ty ty ty, w moim sercu jesteś tylko ty, ty ty ty, pod niebem jesteś tylko ty
Dziecinko ty ty ty, nikt inni, ale tylko ty możesz mnie mieć
Jesteś moim idealnym idealnym idealnym numerem jeden

Yeah, ta dziewczyna jest tylko przyjaciółką, nic do niej nie czuję
Tylko tyle, to wszystko, to prawda, jestem głupcem, który zna tylko ciebie
Jo, jesteś moim idealnym numerem jeden, to co widziałaś ostatniej noc jest nieporozumieniem
Jestem niewinnym, czy mi wierzysz czy nie, jestem pewien, że mam tylko ciebie

Nigdy nie popełniłem błędu, nigdy cię nie zdradziłem
Nawet jeśli świat mnie bałamuci, mam tylko ciebie, niemożliwe niemożliwe niemożliwe

Możemy się na chwilę spotkać? Po prostu mnie zapytaj, wszystko wyjaśnię
Nie możemy tak zerwać, myślę, że chyba zwariuję, posłuchaj mojego serca

#

Yeah, uch nigdy nie rzuciłem ukradkowego spojrzenia żadnej dziewczynie, która nie jest tobą, obiecuję
Co mogę zrobić, żeby cię zadowolić? Proszę, bądź dla mnie dobra

Wciąż nie możesz mi uwierzyć? Kocham tylko ciebie
Moje serce nie może od ciebie uciec

Dziecinko ty ty ty, nawet nie wątp, ty, ty ty ty, po prostu mi zaufaj
Dziecinko ty ty ty, nie miej bezużytecznych zmartwień, nie mogę żyć bez ciebie
Jesteś moim idealnym idealnym idealnym numerem jeden

Dziecinko ty ty ty yeah, potrzebuję tylko ciebie, ty ty ty
Ty ty ty uch, jesteś dla mnie wszystkim, to prawda prawda prawda
Dziecinko ty y ty, nie mogę być bez ciebie szczęśliwy
Nie mogę żyć bez ciebie, jesteś moim idealnym idealnym idealnym numerem jeden

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...