Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 30 sierpnia 2013

LYn feat. Joo Young - High heel 2013


LYn ft. Joo Young - Wysoki obcas

Wysoki obcas, wysoki obcas, to moje uczucie
Uczucie inne niż zazwyczaj
Ruchy mojego ciała natychmiast sprawią, że zemdlejesz
Jak Giuseppe Zanotti*
Manolo zapierający dech w piersiach Blahnik*, będziesz płonąć

Nie potrzebuję wielu wyjaśnień, jestem wysokiej jakości
Wewnątrz mojej krzykliwej sukienki, moja bielizna sprawia niewinne i czyste wrażenie

Odrobinę ciaśniej, odrobinę ostrzej, przytul mnie
Podejdź bliżej, przysuń mnie bliżej
Nie odrywaj ode mnie oczu, zrób coś dla mnie

Szczególnie dzisiaj, poziom naszych oczu zbliżył się do siebie
Powiedziałem ci, wyglądasz trochę jak doskonała porcelana
Im bardziej się zniżam, tym linia staje się szczuplejsza
To sprawia, że chcę robić rzeczy, które ciężko powiedzieć słowami

Teraz jest czas, pokażę ci, nie za szybko
Dziecinko, nie spiesz się, nie denerwuj się
To będzie więcej niż sobie wyobrażałaś

Ciaśniej, bardziej elektryzująco, przytulę cię
Zbliżę się do ciebie, wezmę cię
Tylko zostań tak, żebym mógł coś ci zrobić

Moje ciało się rozgrzewa
Nawet jeśli lśnimy w ciemności
Zaczynając od jutra, udawaj, że nie znasz naszej historii

Seksowniej, słodziej, zawołaj mnie
Zbliżę się do ciebie, wezmę cię
Nie odrywaj ode mnie oczu, powiedz moje imię

*marki butów

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...