Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 30 sierpnia 2013

Yeon Gyu Sung - Engraved in my heart 2013 (Empire of Gold OST)


Yeon Gyu Sung - Wyryte w moim sercu

Kiedy zamykam oczy
Osoba, która pojawia się w mojej głowie jak kłamstwo
Osoba, która żyje we mnie
Osoba, którą widzę za każdym razem, gdy oddycham

Słowa, które chce powiedzieć, słowa, które próbowałem powiedzieć
Wypełniają moje serce
Wykrzykuję je, ale nie sięgają cię

#Wyryłem je w moim sercu, żeby nie mogły zostać wymazane
Wkładam je w moje łzy, więc nie da się ich wyrzucić

##Moje serce wezbrało
Więc płyniesz z moich oczu

Wołam cię jak głupiec
Chociaż wiem, że jest za późno, wołam
Mam nadzieję, że możesz mnie usłyszeć nawet z daleka

Zamykam oczy, próbuję cię wymazać
Ale tak wyraźnie się pojawiasz
Krzyczę, ale to cię nie dosięga

#
##

Wołam cię jak głupiec
Chociaż wiem, że jest za późno, wołam
Tak cię wołam, że moje serce zaraz wybuchnie

Rysuję cię, żeby nie można cię było wymazać
Wołam się, żebym mógł cię sięgnąć

Nie ważne jak bardzo krzyczę
Osoba, która sprawia, że jestem taki smutny

Wołam cię jak głupiec
Chociaż wiem, że jest za późno, wołam

Mam nadzieję, że możesz mnie usłyszeć nawet z daleka

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...