Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Lunafly - Yeowooya/You fox 2013


Lunafly - Ty lisico

Znowu się wściekasz
Utrudniasz to
Czy wydaje się być łatwy przez moją urodę?
Zakochałem się w tobie, ale chciałbym przypominać twoją osobowość tylko w połowie
Innymi słowy, jesteś złą dziewczyną, jesteś podła, ale podobasz mi się

Masz niezły charakterek
Ale podoba mi się to
Wyglądasz śliczniej, kiedy się wściekasz

#Z twoją jasną (i piękną twarzą)
Z twoich ust (twoje wiśniowe, truskawkowe usta)
Takie ostre słowa (ale to twój urok, nie można temu zaprzeczyć)
Wychodzą

Z twoją jasną (i piękną twarzą)
Twoimi oczami (tymi jak jeziora, jak klejnoty oczami)
Wpatrujesz się we mnie, jakbyś miała mnie zabić, przykuwasz mnie spojrzeniem
Myślę, że zwariuję
Ty lisico
Znowu jestem przeciągany

Kiedy o tym myślę, to twoja wian
Ale to dziwne, pierwszy przepraszam, to takie niesprawiedliwe
Też nie wiem, po prostu cię lubię, co robić?
Jesteś jak cola, jesteś bardziej odświeżająca im częściej cię spotykam

Masz niezły charakterek
Ale mogę to zaakceptować
Ten charakterek jest taki piękny

#

Z twoją jasną (i piękną twarzą)
Twoimi oczami (tymi jak jeziora, jak klejnoty oczami)
Zagłębiasz się w moje serce, roztapiasz mnie
Myślę, ze chyba zwariuję
Ty lisico
Daj mi jeden powód och, żeby cię nienawidzić (nie mogę znaleźć powodu)

Moje serce nie może wybrać nikogo oprócz ciebie

Im bardziej mnie niepokoisz, tym bardziej cię lubię
Nie znam powodu
Nic nie można poradzić na mój gust

Z każdym wyniosłym krokiem, który stawiasz
Wieje zimny wiatr

Twoja ostra (I piękna twarz)
Twoimi oczami (tymi jak jeziora, jak klejnoty oczami)

Nie mogę cię wypluć, ponieważ jesteś taka słodka, nie mogę pozwolić ci odejść
Myślę, że chyba bardziej zwariuję
Znowu jestem przeciągany
Ty lisico

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...