Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

EXO-K - Lucky 2013


EXO-K - Szczęśliwy

Urodziliśmy się w tym samym kraju
Mówimy w tym samym języku
Jesteśmy tacy szczęśliwi, to taka ulga
Na tym świecie nic nie jest pewne

W dzień, kiedy mam na sobie ładne ubrania
Spotkałem cię, byłem szczęśliwy
To ponieważ w przeszłości dobrze robiłem

Wołam twoje imię i mogę trzymać twoją dłoń
Czy spadające światło słoneczne oświetla tylko mnie? Czy mogę być taki szczęśliwy?
Wołasz moje imię i opierasz się o moje ramię
Czy światło nieba oświetla tylko ciebie? Czy możesz być taka oślepiająca?
Taka szczęśliwy, moja ukochana
Taki szczęśliwy, że cię mam
Taki szczęśliwy, że jestem twoim ukochanym, jestem hmm

Podobają nam się te same kolory
Lubimy te same filmy, szczęśliwy
To miłość, która miała się przydarzyć

Wołam twoje imię i mogę trzymać twoją dłoń
Czy spadające światło słoneczne oświetla tylko mnie? Czy mogę być taki szczęśliwy?
Wołasz moje imię i opierasz się o moje ramię
Czy światło nieba oświetla tylko ciebie? Czy możesz być taka oślepiająca?
Taka szczęśliwa, moja miłość

Jasno uśmiechamy się na zdjęciu, jesteśmy w idealnej harmonii
Myślę, że jestem szczęśliwym facetem, jest tak dobrze, jakbyśmy byli w bajce naszych snów
Och mój Boże, to najlepsze, co można usłyszeć
Jej głos roztapia mnie jak lody
Ona jest idealnym obrazkiem

Ponieważ jesteś moją pierwszą, ponieważ ta piosenka jest o tobie
Uśmiecham się tak, żebyś tylko ty widziała, patrzysz teraz na mnie?
Mam nowe marzenie, żeby być lepszym człowiekiem
Ponieważ twoje oczy, które na mnie patrzą, sprawiają bardziej niż cokolwiek innego, że znowu biegnę
Taka szczęśliwy, moja ukochana
Taki szczęśliwy, że cię mam
Taki szczęśliwy, że jestem twoim ukochanym, jestem hmm

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...