Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 8 sierpnia 2013

Lim Jeong Hee feat. Baechigi - Luv is 2013


Lim Jeong Hee feat. Baechigi - Miłość to

#Dziecinko miłość to, miłość to ty
Dziecinko miłość to, miłość to ty
Dziecinko miłość to, miłość to ty
Dziecinko miłość to, miłość to ty

Te usta, które nawet odrobinę nie zadrżały, przeszywają nożem moje serce
Żeby spróbować ukryć moje łzy, bezsilnie poprawiam ubrania
Tak jak widząc, że nasz związek zmienia się w łachmany
Nie ma już znaczenia i chociaż to wiem, składam dłonie w modlitwie
Krzyczałem, żebyś nie odchodziła, ale ty mnie zimno zbyłaś
Ostatnie wymówki sprawiły, że czułem się nawet bardziej żałośnie
Mogę objąć nasze roztrzaskane wspomnienia i blizny
Proszę, powiedz coś

Dlaczego dzisiaj znowu uciekasz?
Do kiedy masz zamiar doprowadzać mnie do płaczu?
Dziecinko miłość to, miłość to ty
Dziecinko miłość to, miłość to ty
Powiedziałeś, że tylko mnie pragnąłeś
Powiedziałeś, że cała byłam twoja
Dziecinko miłość to, miłość to ty
Dziecinko miłość to, miłość to ty
Byliśmy tacy szczęśliwi
Byliśmy tacy zakochani

Nie odchodź

Dobrze się zastanów, zawróć swoje serce
Czy już wyciełaś lata wspomnień?
Dzięki tobie nic nie pozostało i jestem pusty i żałosny
Kpią ze mnie nagie minione dni
Uraza i smutek zatrzymują mnie przed przeboleniem ciebie
Kręcę się w pobliżu ciebie i liczę na cud
Ale ty zimno mówisz, że to koniec
W jednej chwili wszystko się rozbiło i spacerowałem po końcu

Jak możemy się rozstać?
Od kiedy między nami koniec
Dziecinko miłość to, miłość to ty
Dziecinko miłość to, miłość to ty
Powiedziałeś, że tylko mnie pragnąłeś
Powiedziałeś, że cała byłam twoja
Dziecinko miłość to, miłość to ty
Dziecinko miłość to, miłość to ty
Byliśmy tacy szczęśliwi
Byliśmy tacy zakochani

Nie odchodź

Nie odchodź, nie odchodź, nie odchodź
Wróć

Dziecinko miłość to, miłość to ty
Dziecinko miłość to, miłość to ty
Jestem na skraju klifu
Ale patrzę tylko na ciebie
Dziecinko miłość to, miłość to ty
Dziecinko miłość to, miłość to ty
Przynajmniej daj mi jakąś wymówkę
Powiedz coś

Nie odchodź

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...