Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 8 sierpnia 2013

Tasty feat. Hanhae (Phantom) - 2nite 2013


Tasty feat. Hanhae - Dzisiaj wieczorem

Jesteś jak miasto w połowie lata, gorętsza niż magma, najlepsza plotka
Straciłem swój powód, nawet tego nie zauważając
Złap moje poluzowane wodze
Znasz mnie?
Jeśli nie, to nic nie mów
Ponieważ jestem Tasty, najlepsze przełomowe nagranie
Czuję się inny od innych tak zwanych dzieciaków, których spotkałaś
Nie popisuję się
Chodź do mnie, bez wątpliwości
Nawet jeśli teraz nie jesteś ze mnie zadowolona
Możemy skończyć ze sobą tak jak w filmach, nikt nie wie
Potrzebuję twojej dłoni
Twoje zmartwienia, po prostu je zostaw
Mogę cię zapewnić
Spójrz na mnie i postaw krok w moim kierunku

#Bling bling lśnisz, oświetlasz mnie jak gwiazda
Nie mogę przestać, nie przestanę, nie zmęczę się, nie przestanę
Jak to miasto

Dobrze, zaczęłaś się ruszać
Twój lekki krok jest dobrze zrobiony
Witaj, tak, przyszłaś we właściwym czasie
Teraz trzęś tym ile chcesz, mocniej
I opowiedz mi o sobie
Wszyscy musieli się ciebie pytać
Ale wydaje się, że powiesz mi coś bardziej wyjątkowego, w porządku?
Powiem to jeszcze raz, nie jestem złym facetem
Wszyscy ci faceci tam są złymi facetami
Ci faceci do ciebie nie pasują, za dużo gadają
Czujesz to, co ja też czuję
Potrzebuję twojej dłoni
Urojenia, po prostu to zostaw
Mogę cię zapewnić
Spójrz na mnie i postaw krok w moim kierunku

#

Nie możesz mi zaprzeczyć, nie możesz mnie zablokować
Jak to miasto

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...