Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 8 sierpnia 2013

BIGSTAR - Run & run 2013


BIGSTAR - Biegnijmy i biegnijmy
w slangu kor. biegnijmy oznacza ostro imprezujmy

#Czika czika bom bom czika czika bom czika czika bom bom
Biegnijmy w taką dobrą noc jak ta
Czika czika bom bom czika czika bom czika czika bom bom
Całkowicie idźmy, biegnijmy

Nie dostałem nawet jednego telefonu od rodziców (o mój Boże)
Tak, dzisiaj wieczorem wszyscy podnieście ręce
W tą ekscytującą noc, moje serce podkręca to
Teraz wszyscy razem dalej biegnijmy i biegnijmy

Znowu zadzwonię do ciebie po północy, nie idź do łóżka i wyjdź później
Zaraz po ciebie wpadnę, przygotuj się

Jesteś gotowa imprezować?
Bbiri bbiri dobrze się czuję, moje nogi drętwieją i tracę siłę
Ciągle się śmieję, zostaw swoje wszystkie zmartwienia

Dzisiaj jest zabawna sobota, spotkałem ją
Wszystko dobrze idzie, piję jedną szklankę i następną
Kiedy otworzyłem oczy, jest poniedziałek, co się stało?
Nie pamiętam, gdzie jestem?

#

Poluźnij mocno przybity gwóźdź, całkowicie zaszalej w sobotnią noc
Dzisiaj jestem złym chłopcem, kwiatowy zapach osiada na moim ciele
I zlatują do mnie motyle, wariacko się ze sobą mieszając

Lala lalalala lala lalalala lala lalalala
Biegnijmy w ten dobry dzień
Lala lalalala lala lalalala lala lalalala
Biegnijmy i biegnijmy

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...