Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 21 sierpnia 2013

KARA - Runaway 2013

MV prawdopodobnie składa się z kadrów z pięcioczęściowej dramy Secret Love, w której mają pojawić się dziewczyny z KARA. Każda część będzie opowiadać inną historię.


KARA - Uciekinier

Gdzie jesteś? Kiedy przyjdziesz? Dzisiaj to znowu ja czekam
Nie, jest w porządku, przepraszam za nietaktowne odpychanie cię

Nie byłam wystarczająco silna, wiec nie mogłam pozwolić ci odejść
Wiem, że to moja głupia chciwość
Ale wymazuję łzy i połykam swoje słowa, nie mogę już na siebie patrzeć, nie mogę patrzeć

Lepiej odejdź, jestem całkiem sama, co robić?
Z naszej dwójki jestem jedyną, która nie może bez ciebie żyć
Ale co pozostało do zrobienia? Teraz pozwolę ci odejść
Na tym świecie jest tak wiele takich jak ja dziewczyn

#Och och och och och x3
Po prostu idź, nie jest za późno
Miłość sprawi, że uciekniesz

Nie mogę pozwolić ci odejść, czy zatrzymać cię
Moje usta wyschły i ciągle płyną łzy
Tylko jedna droga, ale zła droga, już jest zrujnowana
Czym jest miłość, że mnie wiąże? Dlaczego?
Wtedy, kiedy na mnie patrzyłeś, wtedy tylko przez jedną minutę, jedną sekundę, powinieneś przestać
Znałam tylko ciebie, nie znałam początku czy końca
Jestem taka żałosna, że strasznie zakochałam się w tobie bez lęku

Nie mów mojego imienia
Proszę, nie mów, że mnie kochałeś
Co jest takiego wspaniałego w miłości?
Nie chcę już więcej kochać

Lepiej odejdź, jestem całkiem sama, co robić?
Z naszej dwójki jestem jedyną, która nie może bez ciebie żyć
Ale co pozostało do zrobienia? Teraz pozwolę ci odejść
Zapomnij taką jak ja dziewczynę i żyj dobrze

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...