Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 21 sierpnia 2013

Brian Joo - Pretty woman kor.+ang. 2013


Brian Joo - Śliczna kobieta (kor.)

Wracasz na swój tryb diety, mówiąc, że twoje dżinsy z tamtego roku są za ciasne
Zamawiasz hamburgera, ale zawsze z dietetyczną colą
Mówisz, że skóra to życie dziewczyny i wydajesz połowę swoich pieniędzy na produkty do skóry
To ci nie wystarcza, skoro ciągle wisisz na telefonie, dzwoniąc do telesklepu

Właściwie, osobą, która powinna trochę zrzucić, jestem ja
Nawet nie jem, ale mam coraz więcej tłuszczu na brzuchu, nie rozumiem
Dla mnie wyglądasz ślicznie i skoro chcę cię widzieć przez długi czas
Kiedy do mnie idziesz, nie spóźniaj się, bo się malujesz

#Kiedy jestem chory, pierwsza do mnie przychodzisz i dotykasz mojego czoła
Jak przyjaciel kupujesz mi drinki, jestem taki wdzięczny
Zmieniłaś mnie bez gderania, tego nie robi nawet moja mama
Jestem taki zdumiony, widząc jak się zmieniam

##Woo woo woo woo woo
Wciąż myślę, że jesteś taka śliczna
Woo woo woo woo woo
Cokolwiek robisz, wszystko jest śliczne

Zdejmujesz tłuszcz z mięsa, ponieważ martwisz się, że możesz przytyć
Ale zamawiasz wieprzową skórę, ponieważ mówisz, że to dobre dla skóry, jesteś taką ironią
Kiedy główna bohaterka dramy zaczyna płakać, ty zaczynasz przeklinać
Śmiejesz się, potem płaczesz, a ja tylko obserwuję cię z boku

Och, nienawidzę tego, kiedy kończy się drama, wyglądam dla ciebie jak kałamarnica
Nigdy nie dajesz temu spokoju, zawsze mi się skarżysz
Mam się doskonale, ale ty ciągle mnie irytujesz
Więc wydąłem wargi i odwróciłem głowę

#

Uwielbiam się z tobą spotykać, każdy dzień jest taki inny
Lubię to uczucie galopującego serca, lubię cię taką, jaka jesteś

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brian Joo - Śliczna kobieta (ang.)

Dżinsy z zeszłego sezonu już nie pasują
Robisz zamieszanie jak to przytyłaś funt czy więcej
Cheeseburger, frytki i cola to właśnie jesz
Och weź tą colę dietetyczną, proszę

Zawsze mówisz, że naturalne piękno jest w środku
To dlaczego cała twoja twarz jest przykryta podkładem
Wybieram twój numer, bo powiedziałaś, żeby zadzwonić
Ale wszystko, co dostaję, to sygnał zajętości

#Woo woo woo woo woo
Dziewczyno, przyznaję, jestem od ciebie uzależniony
Woo woo woo woo woo
Jestem zakochany we wszystkim, co robisz

##Kiedy tylko czuję się źle, nie powiem ci
Ale jakoś wiesz
Nie mogę wyjaśnić, co czuję, kiedy jestem z tobą
Ty, nie mogę pozwolić ci odejść

###Nawet moja mama nie może zmienić tego, kim jestem, ale
Ty na pewno mnie zmieniłaś
Nie mogę wyjaśnić, co do ciebie czuję dziecinko
Ty, nie pozwolę ci odejść

Dziewczyno skarżysz się, że musisz schudnąć
Zawsze mówisz, że przejście na dietę to coś, czego nienawidzisz
Jesteś zestresowana ćwiczeniami
To powinnaś przestać jeść te batoniki

Cały dzień oglądasz swoje seriale
I wtedy mówisz, że nigdy nie wychodzimy
Wszystko, co mogę zrobić, to tylko na ciebie czekać
Wciąż jestem zakochany, nie ważne, co robisz

#
##
###

Codziennie budzę się z uśmiechem, kiedy jesteś przy mnie
Och dziewczyno, nie chciałbym być nigdzie indziej
Każda sekunda, każda minuta
Dziewczyno, to ciebie potrzebuję
Kocham cię taką, jaka jesteś

##
###

oryginalny tekst Daum

kor.

ang.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...