Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 20 sierpnia 2013

Honey-G - My love 2013


Honey-G - Moja miłości

Ty (piękna ty)
Ty, och piękna (przemiła ty)

Rozlewające się światło gwiazd, chłodna bryza
Moje kroki są lekkie w taką dobrą noc

Anioł wyłonił się ze światła księżyca
Jakby czas się zatrzymał, moje serce też się zatrzymało

W porządku, czy powinienem powoli się do ciebie zbliżyć i porozmawiać z tobą?
Och nie, moje łomocące serce czuję, jakby miało wybuchnąć

#Ty, ty jesteś jak moja róża, dziewczyna
Moja ukochana, chcę tańczyć z tobą w tym świetle księżyca dzisiaj wieczorem
Ty, ty jesteś jak mój fioletowa woń, dziewczyno
Moja ukochana, chcę tańczyć tylko z tobą dzisiaj wieczorem

Jaki jest jej idealny typ? Czy ona ma chłopaka?
Czy polubi mnie? Martwię się i bałem się

Ale zebrałem odwagę i porozmawiałem z nią
Ona przerzuciła na plecy swoje długie włosy i uśmiechnęła się do mnie

#

Ty

Ty urzekłaś mnie (piękna ty)
Proszę przyjmij moje serce (urocza ty)
Dzisiaj wieczorem

#

Dzisiaj wieczorem ty i ja

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...