Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 9 sierpnia 2013

FT Island - Prayer 2008


FT Island - Modlitwa 

Jak się masz ty jedyna, która mnie kochałaś? 
Nawet jeśli mnie zostawisz 
Nie mogę cię zapomnieć, wdzięczna osobo 
Nie martw się moja cenna osobo 
Nawet bez ciebie, będę mógł oddychać 
Więc sądzę, że będę żył 

Czy będziesz w samotności płakała?
Czy będziesz w samotności chora? 
Myśli o tobie ściągają mnie w dół

Ta jedyna, która żyje w moim sercu 
Pragnę, żebyś była szczęśliwa 
Ta jedyna, którą pochowałem w moim sercu 
Pragnę, żebyś żyła bez łez
Jeśli masz trochę smutku, który w tobie pozostał
Wezmę go ze sobą 
Proszę, żyj tylko z uśmiechem 

Przepraszam 
Moja cenna osoba 
Nie mogłem nawet dotrzymać obietnicy, że będę cię bronił 

Nawet jeśli przyjdzie inna miłość 
Nie mogę kochać 
Nikt nie może zastąpić [miejsca], gdzie kiedyś stałaś 

Ta jedyna, która żyje w moim sercu 
Pragnę, żebyś była szczęśliwa 
Ta jedyna, którą pochowałem w moim sercu 
Pragnę, żebyś żyła bez łez
Jeśli masz trochę smutku, który w tobie pozostał  
Wezmę go ze sobą 
Proszę, żyj tylko z uśmiechem 
Proszę, wiedz tą jedną rzecz
Pozwalam ci odejść dla twojego dobra 
Odsyłam cię nawet jeśli czuję, jakbym miał umrzeć ze smutku 

Ta jedyna, która żyje we wspomnieniach 
Moja jedyna miłość 
Moje wszystko 
Pragnę, żebyś spotkała kogoś lepszego 

Jeśli myślisz, że będziesz cierpieć
Proszę nie zostawiaj mnie 

Nie mogę znieść widoku twoich łez 

angielskie tłumaczenie 1takeKK@loveft-i  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...