Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 8 sierpnia 2013

B.A.P - Excuse me 2013

B.A.P - Przepraszam!
Panie i Panowie
Powrócił czas B.A.P, ruszajmy!
Tylko twóje usta żyją, gdy mówisz "Jestem chory"
Nasz rozmiar się różni, myślisz, że jesteś kimś, bo zadebiutowałeś?
Wkładasz wkładki do butów i wyzywasz mnie, ale nie możesz nawet dosięgnąć mojej wysokości
Przemywam oczy i spoglądam, ale nadal cię nie widzę
Już jestem wyżej od ciebie
Wszyscy, którzy idziecie tą ścieżką
Poproszę was byście to skończyli i zeszli z drogi
Wierzę w siebie, wyróżniam się
Zabiorę to na szczyt
Zejdzcie mi z drogi, nie lubię was, wszystkich
Jestem od was inny, to moja muzyka, moja muzyka
Patrz uważnie, pozwól, że ci pokażę
#Przepraszam!
Unieś to wyżej, zróbmy to, zrób to
Nie możesz mnie naśladować
Och Och Och Och
Ekskluzywnie
To jest to, och!
Podążaj za mną, ty wiesz to, wiesz to
Nie możesz, jesteś pod moimi stopami
Wyjdź wyjdź wyjdź 
##x2 Zabawmy się yoohoo
Wzlećmy wysoko aż pod niebo yoohoo
Lepiej już idź
Wracaj wracaj wracaj wracaj
Wszyscy zejdźcie z drogi
Wszyscy, co co co co
Przepraszam!
Wszyscy, którzy plotkujecie bez odpoczynku, wybierzcie mnie
Co mówicie o mnie
Dla wszystkich tych gadatliwych dzieciaków, wyłączam mikrofon
Odrzuć fałszywe świadectwo
Twója muzyka to błąd w kpop'ie
Nie potrafię udawać chytrego lista tak jak ty, nawet jeśli się uczyłem, to jest dramatyczne i żałosne
To budzi moje instynkty
Jesteśmy inni, spóźniłeś się, jesteś przegrany
Patrz uważnie, pozwól, że ci pokażę 
#
Przepraszam! Dla ciebie, muzyka to tylko biznes
Wybacz, ale przepaść jest zbyt duża, wiem, brak szacunku
Wyrzucam ręcę w górę słysząc twoje nagłe popisywanie się
Nie ważne co powiesz, mówię co chcę
Bezcelowy okrzyk, wypełniłeś, limit, na który liczyłeś
Nikt już nie słucha
To mecz pomiędzy różnymi wagami, ty i ja jesteśmy naturalnie niedopasowani
Jeśli możesz, uważaj na siebie
Od korzeni, jesteście naśladowcami 
#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

  1. Wreszcie mają kolejną piosenkę! Przez ostatni miesiąc siedziałam i się zastanawiałam czy następna będzie lepsza czy też gorsza niż popszednie i muszę powiedzieć, że się nie zawiodłam. B.A.P fighting ! <3

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...