Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 8 sierpnia 2013

2NE1 - Do you love me 2013

2NE1 - Czy mnie kochasz 
C.Z.Y.M.N.I.E.K.O.C.H.A.S.Z
C.Z.Y.M.N.I.E.K.O.C.H.A.S.Z
C.Z.Y.M.N.I.E.K.O.C.H.A.S.Z
C.Z.Y.K.O.C.H.A.S.Z
Kochasz?
#Czy mnie kochasz?
Czy mnie kochasz?
Czy kochasz mnie tak jak ja kocham ciebie dziecinko?
Czy mnie kochasz?
Czy mnie kochasz?
Czy kochasz mnie tak jak ja kocham ciebie dziecinko?
Moja przewidywania były prawdziwe
Od dnia naszego pierwszego spotkania
Zauroczyłeś moje serce, którego nikt nie był w stanie mieć
Pon, wt, śr, czw, pt, sob, niedz myślę tylko o tobię  
Poranek, pora obiadu, wieczór, świt, rozpalasz mnie przez cały dzień
Pod koniec, M I Ł O Ś Ć jest tym, co mówię
Myślę, że utonęłam w oceanie nazwanym twoim imieniem 
##Czy to tylko moje nieporozumienie?
Chcę wierzyć, że czujesz to samo
Nikt nie może zrozumieć, ale
Chcę cię zapytać
C.Z.Y.M.N.I.E.K.O.C.H.A.S.Z.
Kochasz?
#
Mam nadzieję, że nasze zadziwiające spotkanie
Nie jest tylko typowym nieporozumieniem
Zatrzęś moim mocno zablokowanym sercem
Rock n roll*
Ten moment, w którym ujrzałam cię po raz pierwszy, moje serce zostało znokautowane
Nie ważne jak ktoś jest gorący, jeśli chcą mnie, mówię nie
Jesteś kluczem do mojego serca
Otwieram się tylko dla ciebie
To moja ostatnia miłość
Nie opuszczaj mnie 
##
C.Z.Y.M.N.I.E.K.O.C.H.A.S.Z
C.Z.Y.M.N.I.E.K.O.C.H.A.S.Z
C.Z.Y.M.N.I.E.K.O.C.H.A.S.Z
C.Z.Y.K.O.C.H.A.S.Z
Czy mnie kochasz?
Czuję, że możemy być razem do końca życia
Bądźmy razem do końca wszechświata, nie puszczaj mojej ręki
Czuję, że możemy być razem do końca życia
Bądźmy razem do końca wszechświata, nie puszczaj mojej ręki 
Czy mnie kochasz?
#

*podstawowa forma leżąca u fundamentów wszystkich stylów rockowych.
angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...