Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 9 sierpnia 2013

ZE:A - Ghost of wind 2013


ZE:A - Duch wiatru

Jestem jak duch, którego tylko twoje oczy nie widzą
Dlaczego mnie nie widzisz
Chcę wyjąć moje ukryte serce, ale
Jeden krok w tył, dla ciebie jestem duchem

Skrzyżowana sytuacja, linia stopy przykryta światłem
W ten sposób (jak duch) krążę naokoło ciebie
Naokoło i naokoło krążę, codziennie nie śpiąc przez długie noce
(Jak duch) myślę, że już jestem martwy

#Nie mogę z nią zerwać, to jest sen
Nie mogę pozwolić ci odejść, to jest sen
Jak wiatr, nie mogę cię złapać
Sprawiasz, że czuję się żywy

##To wszystko sen, nie odchodź, kłamstwo kłamstwo kłamstwo
To wszystko sen, bądź szczęśliwa la la la
Nie mogę pozwolić ci odejść, nie mogę z ciebie zrezygnować
Sprawiasz, że czuję się żywy

Zostać tylko przy mnie, możesz?
Rozmowy, które przeprowadzałem tylko w moim sercu
Twój obraz w ramionach innego mężczyzny
Nie widzę tego, nie mogę na to pozwolić

Dlaczego mnie nie widzisz i znowu mnie mijasz
(Jak duch) nie idź do niego
Chcę cię chronić, nawet jeśli umrę, nie mogę pozwolić ci odejść
(Jak duch) nie nie nie nie

#
##
#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

MV z piosenką, promujące film "Miasto Kości"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...