Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 10 sierpnia 2013

Ailee - Rainy day 2013


Ailee - Deszczowy dzień

Kiedy tak pada
Przypominam sobie, kiedy zerwaliśmy
Próbowałam sprawić, żebyś został, ale opuściłeś mnie

Nienawidzisz mnie?
Zimno odszedłeś bez wymówki

#Gdzie teraz jesteś?
Jakby deszcz znał moje serce, wariacko pada
I przemaka moje serce
Gdybym tylko mogła wymazać tym deszczem cały mój ból

##To deszczowy dzień, gdzie płyną łzy
To deszczowy dzień, gdzie płyną marzenia
Mam nadzieję, że będzie mocniej padać, mam nadzieję, że będzie lać całą noc, dzisiaj wieczorem
Żebym mogła wymazać wszystkie twoje ślady

Twoje słowa o zerwaniu były niespodziewane
Nie wiedziałam, że to się tak skończy
Jak wszyscy inni, mówisz żegnaj
Nawet nie zauważając, że to się skończy
Zawsze myślałam, że zostanę przy twoim boku

#
##

Tęsknota staje się moimi łzami i rozprzestrzenia się
Jedzie na gęstych kroplach deszczu i spływa
Niech mocniej pada, niech więcej pada
Niech mocniej pada, niech więcej pada
Zabierz cały ból i blizny naszego rozstania

## x2

Samotne deszczowe dni

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...