Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 10 sierpnia 2013

Ailee - No no no 2013


Ailee - Nie nie nie

Facet taki jak ty jest nie nie nie
Miłość, która jest jak żart jest nie nie nie
Udawanie, że jest miło, udawanie, że ufam
Och och, jestem już zmęczona

Moja fantazja o tobie roztrzaskała się
Słowa, które mi powiedziałeś, miny, które robiłeś wszystkie były kłamstwem
Samotne, moje serce jest samotne
Tak łatwo złapałam się na twoje kłamstwa

#Tak bardzo przepraszam - mówienie tych fałszywych słów
Tak bardzo przepraszam - i błaganie, nie ma sensu
Już cię nie lubię

##Facet taki jak ty jest nie nie nie
Miłość, która jest jak żart jest nie nie nie
Nie rozumiem, udawanie, że jest miło, udawanie, że ufam
Dlaczego miłość jest taka? Dlaczego nigdy nie jesteś namiętny?
Twoja twarz, kiedy spotykasz się z inną dziewczynę
Mówisz jej, że ją kochasz z takim samym wyrazem twarzy
Żegnaj, żegnaj, teraz jestem już zmęczona

Jetem taka zła, że moja głupia miłość została oszukana
Zostałam oszukana przez słowa, które wychodziły z twoich ust
Niewinnie głupia, jestem taka głupia
Mam nadzieję, że pewnego dnia spotkasz taką jak ty dziewczynę

#
##

Tego dnia, kiedy pierwszy raz cię spotkałam - jeden dzień
Dlaczego to byłam ja?
To chyba ulga, że to się stało teraz
Zanim bardziej cię poznałam, żyj dobrze, zostaw mnie

##

angielskie tłuamczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...