Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 15 lipca 2013

Yoo Seung Eun feat. Baechigi - Be OK 2013


Yoo Seung Eun feat. Baechigi - Będzie OK

Mówią, że zawsze tak jest, już nie, nie och och będzie będzie dobrze
Jaki sens z włóczenia się? Mówię ci, żebyś o siebie dbał, już nie, nie och och będzie będzie

#OK, moje serce, które czuło jakby miało umrzeć
OK, zapominam to, jakby to był sen
Już nigdy nic ci nie powiem, już nigdy nic ci nie powiem
Twoje serce, które myślałam, że znam, wydaje się być kłamstwem

##Nawet bez ciebie będę OK
Chcę zapomnieć ociągające się wspomnienia
Mogę dobrze żyć bez ciebie, poznam innego mężczyznę
Piękny mój chłopcze, kochałam cię, pa pa

Tak, pożegnanie z numerem twojego telefonu, który było taki ciężko usunąć
Nawet kiedy idę sam tymi ulicami, którymi razem chodziliśmy
Teraz czuję ulgę, nawet bez ciebie jestem OK

Nasz związek nie był taki zły, nie czuję żalu
Stojąc na nowej linii startowej, będę życzyć ci wszystkiego najlepszego, teraz będę OK

Jaki sens z nieotrząśnięcia się z ciebie? Nie możliwe, już nie, nie och och będzie będzie dobrze
Kiedyś wzdychałam za każdym razem, gdy oddychałam, ale już nie, nie och och będzie będzie

#
##

Przypomnę sobie ciebie po upływie czasu
Wszystko o tobie i mnie, wszystko, co kochaliśmy
Dlaczego tacy się staliśmy? Gdzie postąpiliśmy nie tak?

## x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...